16 Kasım 2011 Çarşamba

Debbie Macomber..............

 IN POCHE PAROLE .................MAGNIFICANTE*





Yazarla henüz tanıştım....Yani mecazi anlamda, kitabıyla yeni tanıştım. Tatlı bir hikaye kolay okunan keyifli bir kitap arıyorsanız işte doğru kitap. Akıcı hani " beni hemen oku bitir " diyen kitaplar vardır işte bu da onlardan. Ama ben ağırdan alıyorum keyfini çıkarta çıkarta okuyorum. Genelde yalar yutarım ama bu sefer bu kitapla oynuyorum , sanki küçüklüğümde en sevdiğim bebeğimle oynarmış gibi. Biraz vakit ayıramamak da buna sebep ama keyif alıyorum bu durumdan.
Yazarla yeni tanıştım yani daha önce hiçbir kitabını okumamıştım. Ama kendimi onun ile bilgiler toplarken yakaladım ve hatta bu sene yayınlanan kitapları eğer burada çıkmazsa acilen sipariş verip getirteceğim. İşte beklediğim kitapları :

Şimdi bu üç kitap sanki bu "Küçük mucizeler dükkanı" havasında kitaplar gibi geldi bana.

Ama yazar bu tür kitaplarının dışında yemek kitabı da yazmış.


Hem de Christmas yemekleri.MMMmmmmmm...

Sonuç ben zaten blogumdan kendi zevk aldığım şeyleri paylaşıyorum , anlıyacağınız prof değilim , eleştirmek ne haddime sadece yorumlarımı paylaşıyorum. Ama yazımın başında da söylediğim gibi :
 IN POCHE PAROLE .................MAGNIFICANTE*
Keyifli günlerde, keyifle okumanız dileğiyle.

* Kısaca .....Muhteşem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder