22 Ekim 2013 Salı

To be Limited Edition in Turkiye



Kocaman bir tatil geldi geçti. Bayram tatili 9 gün. Biz İstanbul'u bekledik kaçmasın diye. Kaçmadı bir yere ama aslında fena da değildi hani. Trafik rahat (sonradan yetkililerin söylediğine göre araçların % 60 şehir dışındaymış) İstediğin yere zırt diye gidiyorsun. Hoştu kısacası....

Hee bir de "staycation" diye bir trend öğrendim "en son modaymış" ve ben de takipçilerindenmişim : ))
Amerikalıların uydurması işte stay - at home - vacation Yani tatilde bir yere gitme evinde yan gelip yat. Ekonomik kriz yüzünden bir yere gidemeyen orta halli Amerikalıyı kandırmak için uydurdukları bu tabir şöyle anlatılıyor : Amerikalı zenginler staycation un öncüsü.......................
Kandırmaca yersen............ bayramda evdeydik staycation ama gitsem de fena olmazdı hani............ havaalanı rezilliği bile çekilirdi.

Kandırmacalarla yaratılmış bir düzen işte..............Sabah sabah tv de sevimsiz bir BB* açıklama yapıyor "onlar için yapıyoruz............ parasını da yatırdık" Yersen............ yiyen ve ona karşı çıkan gençlere kızan cahil bir kitle................" ne var canım onlar da abarttı " diyen umursamaz cahil bir kitle....................

Uzun senelerdir oynanan oyunlar ben ce meyvelerini verdi işte............... Cahil , geleceğini düşünmeyen, gününü kurtarma derdinde olan, toprak ve bayrak sevgisini yitirmiş, milli bayramlarımızı ciddiye almayan ve hatta törenlere çocuklarını yollamaya üşenen - kendisi götürmek zorunda olduğundan..................... Birşeyler olduk çıktık.
Ben se elimden geldiği kadar bu değerleri çocuklarıma geçirmeye çalışan "limited edition" birşeyim. 29 Ekim i ise aşkla bekliyorum. Her sene yaptığım gibi Bağdat Caddesinde olup yürüyüşe katılacağım çocuklarımla .
Benim gibi düşünenlerin artmasını dileyerek.................

*BB : Best Before , Belediye Başkanı, Bed & Breakfast , Blemish Balm .........yersen :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder