23 Aralık 2011 Cuma

Ho Pianto.....Ho pianto...Ho pianto....*





Öyle bir filmdir ki.... Ben her seyredişimde katıla katıla ağlarım. Bu akşam da aynen öyle oldu. Klasik duş aldım herkeslerrrr yattı ve TV bana kaldı......Bammmmm işte filmim. Yarısını geçmişti yakaladığım da ama olsun yine de başladım seyretmeye. Boğazım düğüm düğüm..............Ağla ağla öldüm. Canım çıktı . Şimdi film biteli neredeyse yarım saat oluyor ama benim bağazım acıyor ( Kendimi tutmaktan ) ve gözlerim kurbağa gibi oldu bile. Belki diyeceksiniz ki : " Deli mi ne? ağlamaktan helak olmuş bir de bize - hadi siz de diyor." Neyse anlayan anladı beni zaten. Hafif mazoist gelebilir size ama inanın filmden çıkartılacak o kadar şey var ki. Ben kendi payıma düşenleri yazmayacağım. Şartlandırmış gibi olurum. Ama deneyin. Hee bir de yarın sabah ki halini düşünmek bile istemiyorum , gözlerim kimbilir nasıl olacak.



Müthiş bir film. Oyuncular ayrı. Ben zaten Susan Sarandon un bütün filmlerine bayılırım. Ayrı bir yerde dir benim için. Ve hatta uzun zamandır hayal edip gerçekleştiremediğim bir hayalim vardır ki o da onun filmlerinin tamamını alıp arşiv yapmak.....Bir ara artık.....

Film çok eski 1998 ama seyretmeyen varsa mutlaka seyretsin. O ne tatlı bir anne o ne tatlı bir kıskanç. Nasıl bir noel hediyesi..... Müthiş işte filmi anlatmıyayım. Seyretmemiş olanlara ayıp olur ama mutlaka bulun ve seyredin. Stepmom filmin adı , Julia Roberts ta stepmom...........

Film diyor ki : Life is the art of drawing without an eraser. Hadi biraz daha esnetelim diyor ki : Being a mom is the art of drawing without an eraser and finally having the worlds most precious work of art.
Ayyyyyyyyyyyy ne yazarmışımmmmm. Ama doğru. Çocuklarımızla geçirdiğimiz her an o kadar kıymetli ve müthiş ki ....bunu ara sıra unutsak ta .....
Bu filmi özellikle çocuklarıyla yada anneleriyle bir türlü anlaşamayan ve didişen tanıdıklarınızla seyredin derim.









Sonuç 2012 ye ramak kala özlü sözlere devam : Umarım hepimizin annelerimizle, anneannelerimizle ve çocuklarımızla çok güzel hatıraları olur ve uzun müthiş ilişkilerimiz olur. Hani şu filmdeki gibi duygu yüklü içten ilişkilerimiz olur. Hastalıklarsa yakınımızdan bile geçmez...........Umarım.............
Hani bu dünyanın sonunu getirecek olan yıl var ya işte o yepyeni ve mutlu başlangıçlar getirsin ihtiyacı olan herkese.....................

Ho Pianto* : Ağladım.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder