5 Şubat 2012 Pazar

Mucize Krem...........






Bu da ne alaka şimdi dediğinizi duyar gibiyim. Ama benim beğendiğim şeyleri paylaşmıyormuyum ben buradan. Eeeee daha ne.......... Ayrıca kime ne.
Şimdi güvendiğim bin yaşındaki bir Cildiyecimiz var bizim aile hekimimiz oldu kendisi hepimiz gittik. Ondan alıntı ve memnun edici sonucu paylaşmak istiyorum.
Bu merhem meğer ne mucizeymiş te ben bilmezmişim. Sadece göz için zannederken , aklınıza gelen her türlü cilt rahatsızlığına iyi gelmesi ve hatta ağız içine bile iyi gelmesi bir yana en alaaaaa göz kremiymiş.
Efendim ben bu sene fark ettim ki göz çevrem kurumaya ve yaşlanmaya çalışıyor ne alsam nereden başlasam derken ciddi bir araştırma yaptım ve anladım ki benim gözler ancak 500 - 600 tl ye kurtulur.
Amaaan dursun şimdi nasıl olsa klasik alıcam ve 1-2 gün kullanıp bir kenara atıcam demiştim ki doktorum imdadıma yetişti.
 En iyisi budur dedi hem de şaka gibi 2 tl mı ne? Evet terramycin . Artık çantamda ve banyoda olmak üzere bende 2 adet var. Banyodan çıkınca azıcık iki parmağımın arasında yayıyorum ve göz çevreme sürüyorum sonuç : anbiliiivıbıl. İnanın o kuruma hissi de görüntüsü de gitti. Try it u would like it.  Yani hem de doktor onaylı demedi demeyin. Kızlar arası dayanışma işte, ben daha ne yapayım..... Efendimmm okunmak ve yorumlanmak üzere.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder