10 Kasım 2010 Çarşamba

Bu millet ahhh bu millet






Bugün çok komik ama acı gerçeklerle geçti.OGS sorunum var daha doğrusu aldığım günden beri bana dert oldu. Hikayeme 5 sene öncesi ilk OGS mi alırken zaten komik başladık. Plakamın eski sahibi 280 tl borçla kayıplara karışınca Ziraat Bankası bana bu borç kapanmadan yeni Ogs satamam dedi.  Daha da ileriye giderek kendi bulamadığı borçlusunun ev ve cep telefonlarını bana vererek,  dalga geçer gibi sen bul ve ödemeye razı et biz ulaşamıyoruz dedi. Ben de uzun bir süre sabredip almadım.  Adama ulaşamadım tabii ki . Banka bulamamış , ben mi bulacağım ?  Sonunda sıra beklemekten sıkılıp lanet olsun deyip tanımadığım bir  zat -ı muhteremin borcunu ödedim.  OGS sini kapatıp kendime yenisini aldım. VARAN 1 .............
Geçen kış OGS bozuldu format atılmalı kararı verdiler . Şaka gibi : Ankara'ya yolluyoruz 1,5- 2 ayı bulur gelmesi dediler. 3 ay sonunda kıymetli OGS me kavuştum bu arada + bakiye var siz geçin o hesaptan otomatik düşer dediler. Ama Hayııırrrrrr öyle olmamış internette borcunuz yoktur yazmasına rağmen o dönemde OGS ye format atılırken hesap kapanmış ben de kaçak geçmişim borç birikmiş 550 tl VARAN 2 ...

Neyse çok uzattım ama asıl hikaye bugün. 2.Köprünün Etiler yakasındaki binaya gittim 60 - 70 kişi bekliyor. Önce numara al az bir sıra bekledikten sonra evraklara bakan bey bankaya yolladı.  İşte orada 2 saat bekledim.  Havasız kalabalık çok fena biryer.  Herkes dertli , sinirli. Gereksiz evrak işleri bekleme süresini uzattıkça uzatıyor.Sanki memurların önüne hem bilgisayar koymuşlar hemde sayfaları kocaman bir defter , okkalı kalem ve kurutma kağıdı. Önce tek parmak kompitere bilgiler giriliyor sonra eski sistem yazılıyor.....
Beklemekten bayılmak üzereyken bir teyze geldi süzülerek . Kürklü ( bu sıcakta ) kaşlarınıda kaldırtmış, günümüz Türkiye'sinin tipik şaşkın bakışlı  yeni görme hanfendüsü . Bu teyze şubenin içine dalıp önce güvenliğe saldırdı ardından onun şerrinden korkan sanırım şube müdürü geldi onu aldı odasına götürdü. Tamam hanımefendi buyurun diye diye. Ben çıldırdım atladım sıra no su yok , ben de aynı işlem için bekliyorum , aradan adam almayın bla bla bla ........... güvenlik yok hanım efendi diye diye kapıyı yüzüme kapattı.  Çaresiz bekleyen kalabalığa döndüm anlattım olacak iş değil hepsi bön bön bakıyor. Fiş almadı diyorum tık yok. Sadece bir kişi oda yalandan " valla yaaaa " falan gibi yüce bir destek verdi.
Hakkını arıyan yok , haksızlığı umursayan yok, o teyze kimbilir kimdi şeklinde gereksiz bir ifade. İşin daha acısı bana bakışları " aaaaaaaaaa bu da amma abarttı,  ne var yani kadıncağız gitti bile. Bu hala konuşuyor  ! " diyordu. Yani bir daha daha anladım ki bu millet koyun . Koyun gibi baktıkça koyun gibi davrandıkça bu millete galiba herşey müstahak. VARAN 3 ............
Günün özeti : ben yaşlandım ,artık  haksızlığa hiç gelemiyorum ve  insanlar silkelensin hakkını arasın istiyorum.
Medeni olalım birbirimize saygılı olalım istiyorum. Offfffffffffffffffffff ........... Yaşlanıyorummmmmm.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder