8 Aralık 2011 Perşembe

FAZIL SAY............






Deha. Sanatçı gerçek sanatçı. Onu okadar çok seviyorum ki. Elimden geldiğince takip ederim. Twitter da ve facebook ta da takipcisiyim. Eğer siz de öyleyseniz bilirsiniz ama benim bu yazım haberi olmayanlara.
Mezopotamya sonunda bitti. Hazır yani. Son eserinden bahsediyorum. Bu bir senfoni ve kendisini iyice geliştirdiğini ve işinden çok memnun olduğunu söylüyor.
Sözüm sevenlere tabii ........ Eğer kendini  " İstanbul " senfonisinde acemi buluyor ve şimdi oldu diyorsa gerisini siz düşünün.
http://vimeo.com/33305994
Bu video yu seyretmenizi tavsiye ederim. Sonunda yayınladı. İşin ruhunu sanatçının ağzından dinlemek bana daha çok keyif veriyor. Eseri bambaşka açılardan algılamamı ve dolayısıyla daha fazla sevmemi sağlıyor. Tekrar ediyorum onu çok seviyorum. Son zamanlarda girdiği polemiklerde ki muhatabları ise beni acayip üzüyor. Kulvar farkını unutup laf yetiştirmeye çalışıyorlar. Üzücü......vakit kaybı........ Biraz FAZIL SAY'ı tanımaya ve işlerini anlamaya çalışsalar. Ve hatta turnelerini, verdiği konserleri ve aldığı ödülleri öğrenseler eminim utanıp susarlar. Ama yoook anlayamazlar eeee basına da malzeme oluyor seviyesiz seviyesiz yorumlar.............
Fazıl Say seni çok seviyorum ve başarılarının devamını diliyorum. Müthişsin. Mezopotamya yı en kısa zamanda dinleyebilmek üzere...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder