4 Mart 2012 Pazar

Bilge ........der ki.........


Bu cümlenin altında çok şey yatıyor. Her yaşa hitab ediyor. Her durumu anlatıyor ben ce. Nasıl mı?
Öğrenciye diyor ki ÇALIŞ yarınını garantiye al, Ergene diyor ki saçmalama dikkatli ol. Yetişkine diyor ki sen de gördün bari şimdiden sonra ayağını denk al. Yaşlıya diyor ki yaşa bundan sonra keyfini sür hayatın.
Kıssadan hisse : Hayatının kıymetini bil , kendini her yaşta geliştirmeye devam et. Öğrenmenin sonu yok hatta çok ileriki yaşlarında bile olsan ne işime yarar ki deme, öğren bu seni bunamadan koruyan tek ilaç olacak.
Kendini mutlu etmeyi bil, kendine zaman ayırmayı becer unutma ki sen mutlu olursan etrafına mutluluk verirsin yoksa...... şağlığına dikkat et seneler çabuk geçiyor unutma.
Bugün ne yaparsan yap yarın işine yarayacak yada seni zarara sokacak unutma.

Diyen bilge , ona sorulduğunda sen ne yaptın bu dediklerini gerçekleştirebildin mi dediklerinde : Önce bir iç çekmiş ve
 - Ben yapamadım ama inanıyorum ki bu dünyada herkesin bir varoluş sebebi var benim ki bu dersleri çıkartıp bilmeyenler aktarmakmış. Benden geçti demiyorum o yüzden, diyorum ki ben görevimi yerine getirdim sıra sizde bakalım neler değişecek hayatınızda. Umarım faydalı olmuşumdur der ve gözlerini kapar.
Meditasyonuna  devam eder kimbilir bir sonra ki dersi ne olur. Ama ne mutlu ki paylaşmayı bilebilmiştir.
Have fun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder