28 Mart 2012 Çarşamba

Someday...



Seyahat bir ihtiyaçtır. Her ne kadar insan giderken sıkıntılarını da bavuluna koyar öyle gider dense de ben bu lafa hiiiç inanmam. Bir kere gitmeye karar vermek, hazırlık yapmak rezervasyonları yapıp son eksikleri kontrol etmek bunların tamamı bana gitmiş kadar mutluluk verir.
Gidince kendimi zaten hep oralardaymış gibi hissederim. Yada daha dün ordaymışım gibi olur. Ben kendimi yerli moduna sokup o vıcık vıcık turistlerin arasından soyutlarım.
Daha önce gitmediğim bir yere gitsem bile her zaman yerlilerinin gitiiği yerleri bulup onlara giderim. Must see listesine tabii ki uyarım ama önüme gelen içi turist dolu restaurantlara girmem. Böylece kendimi "ora lı" hissederim. Çok uzun yürürüm mesela. İstanbul da yürümeyi sevsemde fırsatım olmuyor diyeyim ....Ama gidince ölene kadar yürürüm. Hiç bir sokağı ve detayı kaçırmamak için.
Şimddiiiiii bahar geldi gitmeli , gitmeli amaaaa gidemem. Bu ara olamaz. Ben de internette araştırma yapıp gitmek istediğim yerleri çalışıyorum. Sonun da gitmiş kadar olurum ama mutlaka giderim.
İşte o gün geldiğinde size bir seyyah olarak çok güzel yazılar vaad ediyorum.
Şimdi bu da nereden çıktı demeyin bu biraz da olsa günah çıkartma yazısı oldu farkındayım blogumu boşladım bu aralar ama sözzzz dönüşüm muhteşem olacak.
Okunmak ve yorumlanmak üzere ...................   : ))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder