7 Mayıs 2012 Pazartesi

Anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...................



Katılıyorummmmmmm................... % 100 katılıyorum mazoşist ve azize karışımı bir canlı : ANNE
Şimdi Mazoşistlik tartışılır ama ben bugün azizelik ve doğa üstü güçlerinden bahsedeceğim.
Bu bilimsel bir gerçek, paylaşmalıyım. Benim şu küçük operasyon da aldığım narkoz sezeryanlarım hariç ilkti. Kendi kendimin "doktoru" olduğumdan şu teşhisi koydum :
- Doğumdan hemen sonra banyo yapmış ve canavar gibi ayakta dolaşmıştım.Sebebi seni dünyanın en güzel bebeği bekliyor ve kendi canını unutup tek işin tek amacın ve hatta hayata gelme sebebin sanarak onu yedirip, gazını çıkartıp, altını temizleyip, uyumasını sağlamak oluyor.
Bu duygular yaşanırken ve bu iş 3 saatte bir düzenli yapılmaya çalışılır ve arada sadece 10 dk. falan kalırken kendini unutmak doğal olsa gerek. Ağrı halsizlik hiçbiri yok tuuuuuuuuuuuuuuuu .
Ama bu safra kesesi sonrası offfffffff canı hiç kıymetli olmayan beni bile nazlı yaptı 1 haftada ancak toparlandım.
Teşhisimi, (utanmadan ) kontrole gittiğimde doktorumdan onay almak istediğimden anlattım. Sonuç doktorumun yorumu :
- Evet , annelik duygusal açıdan çok farklı şeyler yaşatsa da bedenimiz de çok farklı ve kuvvetli oluyormuş. Zaten öyle olmasa tarlada doğum yapan anne doğumdan hemen sonra işine devam edebilir mi hiç ?
Biz sezeryanla aynı büyüklükte açıp rahime müdahale ederiz hasta 3 ayda zor toparlanır ama sezeryanlı  hasta ertesi sabah kalkmış olur. dedi.
Yani sözün özü ANNE OLMAK ÇOOOOOOK FARKLI. OLMAK İSTEYEN HERKES OLUR İNŞALLAH.
Anneler günü gelmeden paylaşayım dedim :
Eyyyyyyyyyyyy çoluk çocuk annelerinizin kıymetini bilin ......................
Eyyyyyy anneler şımarın şımarabildiğiniz kadar bu pazar sizin.......................

Okunmak üzere : ))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder