5 Nisan 2011 Salı


Kedileri sevmem eeee onlarda beni sevmez. Bir arkadaşım bir kediye bakardı. Ben onlara gidince dışarıdan " sen bir git bak bu evin asıl sahibi benim" bakışı atardı. Ben evlerinden çıkınca ise resmen gülücük olurdu yüzünde. Yani aramızda bir elektrik var herşey karşılıklı. Bu yüzden kendimi kediye benzetmem abes olacak ama bu yukarıda gördüğünüz kedi tam beni anlatıyor. Öyle delirmek üzereyim, aynı onun gibi bakıyorum "mahkeme kararıyla bla bla yazısı ile karşılaşınca. Artık DNS ayarı değiştirmekten bozulacak şu alet diye korkuyorum. Neyse umarım atlatırız bu da geçer....ama resim sevimli değil mi? Sanırım oda pek sevmediği birisine bakıyor....
Bu da nereden çıktı demeyin. Bazen böyle alakasız işler beni çok etkileyebiliyor ben de şaşırmıyor değilim yani ama..... Enteresan bir tipim ne diiiim. Şimdi bu tabela kimilerine bir şey ifade etmez iken beni çoook uzaklara yolladı.
Hayatta yapmak istediklerimizi ertelememeliyiz. Ne zaman başımıza neler gelir haberimiz yok. Uzak planlar yapmak yerine ufak ufak gerçekleştirmeye başlamalıyız. Bunu kendi ruh sağlığımız için yapmalıyız. Başkaları için yaşarken kendimizi unutup hayatımızın sonuna doğru geldiğimizde ise "keşke" dememek için yapmalıyız. Bence insanoğlunun en büyük pişmanlığı ölüm döşeğindeyken keşke demesidir. Daha fenası olabilir mi ? Bu ne demek hayat boşa aktı, geçti ve bittiiii.........
Bu duruma düşmemek sadece bizim elimizde. Bu öyle ikinci yada üçüncü şahısların söylemesi,dayatması yada bıkmadan hatırlatmasıyla olabilecek birşey değil. Karar vermek yeter. İş bitti sayılır. Zaten karar veren insan yolun 3/4 ünü geçmiştir bana göre. EEEEEEEEEE eğer bir işaret bekliyorum derseniz zor o çok zor.Niyetiniz yok zaten demektir. İşareti gerçekten bekliyorsanız etrafınızda ki herşey sizin işaretiniz olur. Ama yok işaret bekliyorum deyip hayata ruhunuzu kapatırsanız robot olur çıkar o işareti asla göremeden ve dolayısıyla hayallerine yaklaşamadan göçüp giden bir ot olursunuz. Evet ağır gelmiş olabilir ama bence insan mutlaka müthiş eserler bırakıp anılmasa da olur sadece kendi için birşeyler yapmış olması mutlu olması ve kendi hayatını istediği gibi yaşaması yeterlidir. Bu paylaştığım fotografta dediği gibi etrafınıza bakın işte o işaret çoktaaaan gelmiş hadi........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder