19 Nisan 2011 Salı

U GOTTA UNDERSTAND..........

Karşımızdakini anlarsak yada anlamaya çalışırsak hayat ne kadar kolaylaşacak, çoğumuzun haberi yok. Sen ukalalık yapma sanki sen yapabiliyor musun ? derseniz işte cevabım : EVVVEEETTTTTT....
Beni bilen bilir ben küçük budha yım zaten. Çok zaman önce savaşmayı bıraktım. İnsanları anlamaya çalışıyorum. Çokta iyi geliyor bana.Heee hepsini anlıyabiliyor muyum ? anlayışla karşılıyabiliyor muyum ? her zaman ?  III ıhhhh no. O anlayamadıklarımı da kolayını buldum bırakıyorum dağınık kalıyorlar. Bana ne ? diyorum kendi kendime.
Yaptıkları hiç birşey ama gerçekten hiiiç birşey beni ilgilendirmiyor. Bana zarar veremiyorlar, incitemiyorlar. İçimden diyorum ki : Yahu bunu bu güne kadar yada bu yaşına kadar hiç kimse adam edememiş ben mi edeceğim. Anlıyacağınız hiiiç kendimi kasıpta şunu diyeyim bunu diyeyim anlasın hatasını yaptığı terbiyesizliği bilsin demiyorum. Neden mi? BEN ONA SADECE O KADAR DEĞER VERİYORUM DA ONDAN..
Ama bir de işin öbür tarafı var tabii ki. Her zaman bu kadar vurdum duymaz değilim. Yukarıda anlattığım duygular hayatımda çok az sayıda insana hissettiğim duygular. Ama ben insanları seviyorum empati yapmayı da çoook iyi beceriyorum. Hayatta bana çok faydası oldu. Hepinize tavsiye ederken bir de destek kuvvet paylaşıyorum. Keyifle ve düşünerek izleyin derim.

Ps: Amerikalılara bazen gıpta ediyorum.Bu gibi hallerde. Düşünsenize devlet politikasını bu kadar dürüst ve bir o kadar da sert bir dille yerden yere vurabilmek. Hem de hiç cezalandırılmadan.... Yetmezmiş gibi konuşmayı milyonlara yaymak......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder