21 Haziran 2011 Salı

Tası tarağı topladım, kaçıyoruuuummmmm.....

Uzun zamandır yazamadım çok çok üzgünüm ama olmadı olamadı zorlama yapsam olmaz sakil kalır dedim yazmadım.Yazamadım.... Yoğunluktan çatlıyacağım aklım heryerde, yetişiyorum yetişmesine ama YORULDUM. Ve kaçıyorum. Kızımı önceden yolladım, akşam oğlumu alıp kaçıyorum. Bavulum arabamın bagajında akşam 8 uçağı veeeeeeeee Bodrum. Bu sene kısa sadece 2 hafta ama bakalım belki ağustos sonu eylül gibi birşeyler ayarlarım.
İğrenç bir böcek var. Bir tanıdığım benimle dalga geçti ama ben yine de görev edindim. paylaşıyorum.
Kulağakaçan (Forficula auricularia), Karınlarının bitimindeki çatal şekildeki kıskaçlarıyla göze çarparlar. Dermaptera takımındaki bu böcekler hem etçil (küçük böceklerle) hem de otçul olarak beslenirler. Yavru bakımı yapan böceklerdir. Kışları ağaç kavukları, taş dipleri, duvar çatlakları gibi kuytu köşelerde geçirirler. Bu yüzden evlerde de görülebilirler. Kulağakaçan ismi yanlış inanışlardan ileri gelmektedir; birçok insan kulağa girip beyine yerleştiğini düşünmektedir. Sanılanın aksine zararsız böceklerdir. Pehhhhhhhhhhhh kocaman kandırmaca. Bu mevsim de uyanmış oluyorlar ve resmen ısırıyorlar. İnsanlar evlerini özellikle bunun için ilaçlatıyorlar. Özellikle bahçeli evler mutlaka yaptırmalı. Ben 3. katta oturuyorum ama geçen gün camın kenarında birini yakaladım. Kim ne derse desin korunmalııııı.......Resmini paylaşmıyorum iğrenç. Ben adını yeni öğrendim ismi bile iğrenç....
Neyse hepimiz uzak kalalım bundan....
Hepinize iyi tatiller diliyorum......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder