23 Ocak 2014 Perşembe

Pray for all

Bazı değerler vardır. Onlar sonradan satın alınamaz yada okul da falan öğretilemez. O değerler aileden gelir ama bazı durumlarda görülmüştür ki ailede olmasa da insan kendini geliştirerek kazanmış olabilir. Oran olarak çok düşüktür bu ikinci şekil.
Ama en kötüsü de aileden gelmemişse ve üstüne üstlük sen de kendini en ufak bir şekilde geliştirmemişsen.......... işte o zaman vay canına sayın seyirciler.................... o çok fena.

Hayat hepimizin karşısına mümkün olduğu kadar çok görgülü , bilgili insanlar çıkartsın. Heee aradan karışanlar için se onlara sabretme gücünü versin. Yine bu da nereden çıktı demeyin aklıma geldi temenni işte fena mı hepimiz için iyi şeyler diliyorum.




Bu arada da bunu paylaşayım dedim yine hepimiz için "remarkable" birşeyler yapabilmeyi diliyorum.
 Ha ha ha "bu da mı tesadüf" saçmalığı modası var ya hani bizde politik saçmalamalarda........... İşte onlara gönderme.......... Bu da mı tesaduf benim sinirim sadece tatlıyla (çikolatayla) geçiyor :))
Haplanacağıma çikolata ve şarap ..............try it u would like it...............
Karışık oldı karışık ama kusura bakmayın ben bir süreçten geçiyorum. Hani beterinden saklasın denen haller var ya işte onlardan. Evet beterinden saklasın ama sinir katsayım yada daha dogrusu katlanabiime kapasitem deneniyor. O yüce güç tarafından. Testi başarıyla geçtim sanırım .............. Şerefe..............Enjoy life işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder