15 Ocak 2014 Çarşamba

Vizyondakiler


 Film tavsiyelerime ara vermiştim. Kayda değer pek bir şey yok sanırım ondan :(( Ama yine de 2 yerli bir yabancı filme gittim bunlar hakkında fikirlerimi beyan edeyim.


İlk gittiğim film "PATRON MUTLU SON İSTİYOR" Uzun zamandır Türk filmine gitmemiş bir Türk olarak "helal olsun "duygusu kapladı içimi. Ne güzel memleketimiz var aslında .... tanıtamıyoruz. Turizm zırilyoneri olmalıyız aslında...... dedirten cinsten Kapadokya'nın güzelliklerinden bolca faydalanmış hafif bir hikaye Tolga Çevik ve Ezgi Mola'nın sevimlilikleriyle süslenmiş. Çekim güzel, manzara güzel ehh oyuncularda iyi olunca keyifli denebilecek bir film. Çok beklentiniz olmadan giderseniz daha mutlu çıkarsınız benden söylemesi....



İkinci film ise "SENİN HİKAYEN" Güzel bir film daha. Çekim güzel , ışık güzel , oyuncular güzel , hikaye bizden hepimizden olunca sonuç kaçınılmaz. Oyunculara ayrı ayrı uzun uzun övgüler Nevra Serezli zaten tek başına yeter süper di. Selma Ergeç ve Timuçin Esen ikisi de oyunculuklarıyla seyirciyi çok mutlu eden oyuncular . Çok ağlayacaksın şartlandırılmasıyla tek başıma gittim ama tek sahne ve tek göz yaşı damlasıyla yırttım. Gidin derim güzel film.



Üçüncü ve son gittiğim film "WALTER MITTY'NIN GİZLİ YAŞAMI"  Bu filmde de Ben Stiller ve Kristen Wiig başrollerde. Ben Stiller severim zaten ama Kristen Wiig hatırlamıyorum zaten rolude çok değil. Film seyirciye sürprizler yapan şaşırtan bir film denebilir. Akla gelmeyen çok iyi oyuncular var. Manzaralar müthiş. Hikaye birşeyleri çağrıştırsa da güzel film. Sonunda "olabilir mişşşş" dedirten "İstemeyi bil "dedirten GÜZEL bir film buna da gidin derim.

Biraz herşeyi beğenen bir seyircimiyim bilemedim şimdi ama kaçırmamalı sanata ve sanatçıya saygıdan , günceli yakalamak adına , ekonomil olduğundan gidin derim.
Kendi çapında sanat severden eleştiriler ve övgüleri dinlediniz . Umarım seversiniz . ENJOYYYY.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder