30 Ocak 2014 Perşembe

Thanks God "He is back "

Ben onun ennnnn büyük hayranıyım. Hem de uzuuuun zamandır. Çocukken en büyük hayalim gazeteci olup onunla röportaj yapmaktı. O esnada bana aşık olacak tı o ayrıııı. Sonra seneler sonra aşık olma konusunda hayallerimi yıktı ama olsun ben onun yine de en büyüüüük hayranıyım.
George Michael onu ben taaaa "wake me up before you go goooo" sundan beri severim. Hatta aşkım o kadar büyüktür ki annem Londra'dan sanırım 1983 te falan Wham gurubunun dev bir posterini getirmişti. Ölmüştüm mutluluktan bir de Alberto Tomba posterim vardı ki bu ikisi o zamanlarda beni ben-ce dokunulmaz, ulaşılmaz falan yapan özellikler di :))))

Neyse çok zaman olmuş ama halaaaaa onu çok severim ve bana göre sesi adeta kadife gibidir. Şimdi bu tabiri gençler anlamaz ama yaşlılar bilir o bana göre Julio Iglesias gibi kadife sesli bir sanatçıdır. Bunu yazarken fonda onu dinliyorum "Wild is the wind" parçası .................... Martta geliyor arkadaşlar eyyyy ilgilenenler eyyyyy sevenler haberiniz olsun. Ben bu parçayı I Tunes dan aldım ama album Martta geliyor. Enjoy.................. SYMPHONICA albumun adı. Hoş geldin George hoş geldin......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder