7 Şubat 2014 Cuma

Tavsiye......Cem Mumcu



Cem Mumcu her haliyle tavsiye olunur............... Kitap.....................4 lük....................müzik paylaşımı..............psikolojik tespitleri.................fotografları......................gustosu işte . Tanımıyorsanız...........tanışın derim. Hele hele fonda onun seçtiği parçalardan birisini dinliyorsanız..............

Ben 80 lerde , hatta benim kızım ve oğlumun tabiriyle bizim 1900 lerde olmuş olan  (günümüz gençliğinin asla anlıyamayacağı)  karışık kaset doldurtma icadıyla büyümüş ................. Caddebostan'da oturmasına rağmen Bebek ve Nişantaş'ın da bu işi yapan çok beğendiğim kasetçilere üşenmeden gidip kaset sipariş eden bir GENÇ olarak tavsiye ettiği müzikleri dinlerken diyorum ki karışık album çıkartsa ilk ben alırım.
Edebiyatçı kişiliği ben ce tartışılmaz seviyorum ama gustosu da tartışılmaz biline. Tanıyın seveceksiniz. Tumblr ve instagram hesaplarına göz atarsanız ne demek istediğimi anlarsınız. Enjoy.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder