8 Şubat 2011 Salı

BEN KAÇMAK İSTİYORUM............

Kaçmak istiyorum, kaçıp gitmek istiyorum. Neden mi? Havadan sıkıldım, ev halinden sıkıldım, online olup şu koca dünyada ki gitmek isteyip te henüz gidemediğim ( ama mutlaka birgün gideceğim) yerleri araştırıp, araştırıp ama yine de evde oyurmaktan sıkıldım, yapmak istediklerimi yapamamaktan, hobilerimi gerçekleştirememekten sıkıldım .Yani TAM DESPERATE HOUSE WIFE sendromu benimki si.
O kadar karamsar ve sevimsiz bir insan oldum ki (ama tez vakitte silkelenirim ben.bana yakışmazzzz) şu yukarıda ki resime bayıldım copy paste yaptım eeeee ne dedim orada olmak vardı. Sonra şu şeytan içime girdi yine negatiflik saçarak : yok ,yok komodin ne alaka, martılar korkunç dedirtti.,
Ama ben karamsar yönümü atıp kendimi o yatakta hayal ettim ohhhhhh rüzgar , denizin sesi cennet gibi bir şey işte...... Hımmmmmmmmmmmmmm içim açılmaya başladı bile.
Peki bu day bed e ne demeli. Burada da olmak isterdim doğrusu. Hafif hafif sallanarak keyif yine o hafif rüzgar ve deniz sesi Ohhhhhhhhhhh bu da iyi geldi. Belki birgün böyle bir verandam olursa yapılabilitesi olan bir salıncak.
Günün anlam ve önemi : - Melis'in sıyırmasına az kalmış haberiniz ola....
                                     - Melis yazı çooook özlemiş.
                                     - Alıp başını gidesi var haberiniz ola , ilk fırsatta ardına bakmadan çocukları  annesine satar ve gider.

4 yorum:

  1. day bed müthiş!! Peru planları baki. 2012 için küçük bi bavul hazırla bence :)

    YanıtlaSil
  2. ok şeker.... vazgeçmek yok 2012 süper geçer gidersek.

    YanıtlaSil
  3. çocuklara başka bir çözüm bulup ben de katılmayı dilerim, bir de şarap isterim...

    YanıtlaSil
  4. ok ok benim tatlııım sen yeter ki niyetine gir onları satarız artık bir sevene : )

    YanıtlaSil