3 Şubat 2011 Perşembe

SEVGİLİLER.........



Bi kere en önemlisi bu When u r readyyyyyyy...................          Öyle yalnızlıktan , sıkıntıdan yok tatlı çocuk denesem ne olur zaten kimse yok OLMAZZZZZ.  AŞK bu AŞK bulmak zor , korumak daha zor yani zor oğlu zorrrr.
İşi şansa bırakamazsınız, yani kararlı ve emin omalısınız Ehhh bir de bulunca .................
Sevgililer günü geliyor, yalnız girmek antipatik bir durum tabiiiii.  Etrafta herkes çift gelir insana. Buna bir de reklamlar,  hediyelik eşyalar falan eklenince insanın şöyle bir 10 gününü falan mahfeder.  Ama ben daha doğru insanı bulamadım zamanı daha gelmedi derseniz ve hatta etrafınızda ki çoğu ilişki içinse " ne gereksiz bir beraberlik sadece zaman kaybı " deyip ve buna da gerçekten inanırsanızzzzz o zaman sevgililer günü partisi verebilirsiniz. Kız kıza geleceğe kadeh kaldırarak müthiş eğlenirsiniz. Gelelim diğer yakadakilere yani sevgilisi olanlara. İşin en önemli kısmı doğru insan olduğuna inanıyorsanız herşey mübah bu yolda ....Bir de çok önemli bir detay hani o eskilerin sözleri varya kulak arkası ettiğimiz işte o sözlerin hepsi ama hepsi çoook doğru. Ben her geçen gün buna daha çok inanır oldum . Eskiden gülüp geçtiğim herşey artık " yahu ne haklılarmış " dedirtiyor.


Hayatınızın aşkı falan demem ben , ne aşklar var gelip geçer . Rahmetli Duygu Asena 'nın ilk kitabı benim ilk çıtırlık günlerimde kılavuz olmuştu bana, orada şöyle demişti : Dünyada sadece milyonda bir bulunacak bir aşksa bu, sadece İstanbul'da bile benim için kaç kişi var ? Doğru değil mi ? Hep inandım buna bırakın dünyayı günümüz İstanbul'unda bile kızlar 15 - 16 kişi daha var size hem de tam size göre.
Ama aşksa eğer o frekans tuttuysa yani şu tavşanlar gibiyseniz , korumak ve devam ettirmek için elinizden geleni ardınıza koymayın. Fazla verici olmayın ama verin. Karşılığını mutlaka alırsınız . Şimdiden mutlu sevgililer olmanızı diliyorum. Ve o gece de ister tek ister çift olarak çok eğlenin ................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder