14 Şubat 2011 Pazartesi

" E VİSSERO FELİCİ E CONTENTİ "


Sevgililer gününüz kutlu olsun. Hastayım ,grip  beni paçavraya çevirdi ama kendimi nedense buradan birşeyler yazmak zorunda hissettim. Yani kutlamazsam olmaz ayıp olurmuş gibi. Gözümü açamıyorum ama sevgililer gününüz kutlu olsuuuun. Aşk nedir ki? Küçücük şeylerde saklıdır aslında şu fotoda ki gibi bir ps: görmektir , görebilmektir bir yerlerde. O yazsın yada yazmasın görebilmektir aşk.
Aslında basittir yada şöyle söylemek lazım bulmak şanstır da korumak basittir. Karşılıklı anlayış ister. Gerisi boş sen hep bilirsin aşk var.
Bu sevgililer günü kutlamaları aslında çok sıkıcı pardon olmadı şöyle demek istedim biz biraz abartıyı seven milletiz yaa biraz çirkinleştiriyoruz. Sözüm özellikle çıtırlara lütfen hediye işini abartmayın ne beklentiniz fazla olsun nede aldığınız hediye abartı olsun. Aşk bu aşk parayla değil jestle ölçülür.
Bir de dilerim ki hiç kimse böyle tik atılan olmasın . Herkes karşısındakinin anlamı olsun ona neşe versin.




Hepinize çooook güzel kıymetli aşklar ve aşıklar diliyorum. Kıymetini bilin sahip olduklarınızın . Öbür yakaya geçmem lazım : sevgilisi olmayanlar  size sözüm : sakın kendinize   "bugün kimsesizim "diye acımayın .  Keyfini çıkarın eğlenin yani . Öyle bir aşk gelecek ki ayaklarınızı yerden kesecek sözzzzz. Ve umarım hepimiz için arkamızdan şunu söyleyecekler :   E vissero felici contenti.*

* (and they lived happily thereafter).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder