24 Şubat 2011 Perşembe

TED X RESET

Daha önce bahs etmiştim ama doğrusu tenkitlere maruz kalmıştım . Yeterince anlatamadığımı söylediler . Sonunda Ted ekibinin çalışmaları bitti ve konferansla ilgili videoları bu adresten seyredebilirsiniz .
http://vimeo.com/20132271
Özellikle tavsiye edeceklerim : Öğretmen Hacı Ormanoğlu 'nun konuşması ayakta alkış aldı . Ben ağlamamak için savaş verdim. Serdar Kuzuoğlu Ted sayesinde tanıdım bayıldım . Erdil Yaşaroğlu komik ve tatlı bir konuşmaydı . Ve Aziz Kedi keşke 1-2 saat vakti olsa da devam etse dedim . Ahmet Şefik Öngün ise başarısını paylaştı keyifliydi .


Hepimizin dilekleri gerçekleşsin , zaman geçerken de hiiiç acaba demiyelim .EEEEE tabi ki benden beklenen bir hareket olarak böyle dilekler esnasında Tibet ' i anmadan olmaz dedim. Dua bezlerinin fotosunu paylaşıyorum .
Eğitim şart , inanmak şart , istemek şart başarı ve mutluluk o zaman gelir ve inanıyorum ki ozaman WHAT IF? demeyiz . Have fun diyorum .


Bir de karikatür paylaşmak istedim eğitim ile ilgili : Dilerim ki, bu hale gelmeden ! ....Keyif alarak ve keyif aldırarak eğitebilelim çocuklarımızı .....

2 yorum:

  1. Her yerde konuşmaların linkini arıyordum, süper bi hizmet oldu. Çok teşekkürler.

    Benim favorim de her zaman Serdar Kuzuloğlu'dur.

    YanıtlaSil