27 Şubat 2012 Pazartesi

Quotes.........


Bu soruya cevap verebiliyor olmak demek ben ce şanslı azınlıktansınız demek. Gerçekteeeen eminmisin? deyince hepimiz bir an da olsa duraksarız.


Peki, buna ne demeli. Her zaman hatırlamak istediğiniz şey nedir. İlkler mi? Benim için çocuklarımın doğumundan sonra onları ilk gördüğüm an. O anlatılamaz anne oluyorsun , bunu ben mi doğurdum diyorsun... İçinde gerçekten bir patlama oluyor ve o anda o şiş ve kıpkırmızı olan bebek sana dünyanın en güzeli gibi gözüküyor. O anı asla unutmak istemem.


Bu sanki 35 ten sonra bir anda yukarıdan yüce bir güç tarafından insanın kafasına balyoz gibi inen bir duygu. Benim yaşım elvermese de yakınlarım anlatıyor : ) Hatta ileriye gideyim bir arkadaşım demişti ki: " Eğer birgün öğretmenler ve polisler sana çok genç gözüküyorsa bil ki sen artık yaşlandın ve unutma ki hayat çok hızlı akıyor." fazla söze gerek yok sanırım.


Zor ama arayan cevabını çabuk bulur. Benim ki çok özel ............



Ooooooooooooooo okadar çok ki nereden başlasam. Ama sanırım beni en çok avamlık kızdırıyor. Adab bilmemek olmuyor affedemiyorum.



En güzelini sona sakladım. Keşke ŞİMDİİİİİİ diyebilsem. Ama zamanı var zamanı......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder