18 Ocak 2013 Cuma

My Dream .............


En büyük aşkım seramik ve onun babası cam. Ama malesef ciddi bir fırın ve malzeme gerekiyor yani evde yapılamıyor. Ben de madem işsizim resim yapayım dedim. Kendi kendime yağlıboyalar aldım full aksesuar oldum. Ve bu yukarıda gördüğünüz resmi yapmak istiyorum. Kaç fırın ekmek gerekir , ömür yeter mi bilemem.





Atölye kurdum evde. Bir arkadaşım daha var o da oğlum Ege. Salonun baş köşesinde yemek masasının yarısında ben yağlıboya eşliğinde Ege'de diğer yarısında suluboya eşliğinde.
2 hafta önce Derin'in sınavdan çıkmasını beklerken bu çalışmasıyla göz dolduran sanatçı aşkla çalışıyor. O da Bugatti Veyron çiziyor şimdilik : ))


Ama sonuç Japonlar sonuna kadar haklı. Ben ki kendimi beğenmiş olarak iyi bir sanat takipçisi aynı zamanda aşık bir seramikçi, fotograf çekmeyi seven zat-ı şahane olarak zannederdim ki soyut resim seviyorum gayette beceririm. Ama ben meğerse misinformed muşum kendi kendime : ))




Yine de bu problem beni yıldırmayacak ve rüya gerçek olacak mutlaka ama mutlaka bir resim yapmayı becereceğim sonra resim hayatıma son verip boyalarımı da anneme hediye edebilirim.
Önemli olan şu anda Egem ile keyifli vakit geçirmek anılar yaratmak : ))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder