7 Ocak 2013 Pazartesi

The Impossible...............

Tsunami ne korkunçtu. Ve ne çabuk unuttuk sanki hiç olmamış ve bir daha olamazmış gibi. İşte bu film size Tsunamiyi hatırlatacak. Şöyle bir sarsıp bırakacak.






Gerçek hayat hikayesi. Naomi Watts ve Evan McGregor ve 3 küçük çocuk......... Çekim , efektler herşey çok iyiydi bence. Yaşadım yani. Bir de başımıza gelseydi yi düşünmekten olsa gerek bir ağladım bir ağladım.



Filmden çıktığımızda sen olsan ne yapardın  ? Öyle mi yapardın ? Böyle mi ? demekten alamadık kendimizi.
Sonuç sarsıcı ve insanların yaşadıkları gerçekten "impossible" Sonunda ki sigorta şirketi ile çalışmayı düşündürse de ............yine de görülesi derim. Heeee sinemaya gidilmese de olur alın evde seyredin ama seyredin. Ben bir de kendimi şeyden alamadım : Bizimkiler çekseydi bu filmi başrolde ki annenin ruju hep dururdu.... makyaj nasıl olurdu................. İyiler bu işte.............bayaaaa iyi..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder