28 Ocak 2013 Pazartesi

Those were the days my friend....




O eski zamanlar demenin anlamı yok aslında. Şimdiden ileriyi düşünerek yaşarsak sanırım "ahhh " çekmemize gerek kalmaz. Pişmanlıklar olmaz ya da olsa da çok az olur. Bu foto beni etkilemedi dersem yalan olur. Bu teyze un - elek ikilisini çoktaaaan kenara almış. Ayrı boyutta. Hani şu olgunlukla gelen ermiş hal var ya işte o evrede. Resimde ki soru vurucu bir etki bırakıyor mu sizde bilemem ama düşünmeli derim.
Ben erdim mi ne? Benim için önemli olan şeyleri şimdiden biliyorum. ...............




Yani ben çoktaaaaan yer açtım açacaklarıma ve sildim sileceklerimi. Artık olduğu kadar yani  layık olduğu kadar  davranıyorum insanlara. Saygısızlık asla yok ........... Özümde yok zaten ama gerisi işte o karşımdakine kalmış : ))


Diyebilirisiniz  bana ama olsun en azından kararımı uygularsam ileride belki yani umarım
"çok ta kasmamışım  ohhhhh ne iyi etmişim " derim.




Hepsi boş aslında. Patlamalar yaşamamalı şu hayatta diyebilirsiniz belki ama şu patlamanın güzelliği ya ardından gelecek olan sakinliğin huzuru................ Onları bilmek ve her halin keyfini sürebilmek üzere.....


Not :  Hani büyüklerimiz daha çok kullanırdı, bizim jenerasyonda kalmadı ..........(gerçi sebebi ortada artık öyle giyinen pek kalmadı)
Hani
- Jilet gibi giyinmiş.........
- Jilet gibi olmuşsun .......
denirdi. Şimdiiiii benim tezim şu İtalyanca Gilet : Yelek  Ehhhh eskiden şık giyinen beylerin takımları yelek içerirdi acaba diyorum gilet giyen bu şık beyler yüzünden dilimizde jilet gibi terimi yerleşmiş ve kalmış olabilir mi? Ben ce olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder