11 Nisan 2013 Perşembe

Now is Good

Son seyrettiğim filmi paylaşayım dedim. "NOW IS GOOD" Madem film festivaline gidemiyorum bari buralarda sinemaya gideyim dedim. Ve yine pek yazılıp çizilmemiş bir film seçtim. Bizim şu müthiş mütercim tercümanlarımızın yine azizliğine uğramış bir isim. Evrim geçirmiş ve karar verilmiş filmin adı Türkiye'de AŞK ŞİMDİ olmuş. Niyeyse....
Benim bu filmi seçme sebebim posterinde tatlı bir kız ve oğlan sahilde motora biniyor ve gülüyor olmasıydı. Biraz sıkılıyorum şöööle içim açılsın dedim. Zaten işsiz ev hanımı moduna geçtiğimden beri yeni hobim tek başıma sinema keyfi o da ancakkkk tatlı filmlerle çekiliyor. Yoksa hiç konuşmadan ve hatta ara olduğunda makiniste dönüp devam et ara yapma zaten tekim araya çıkmıyorum demenin hiç keyifli bir yanı yok.






Film 2012 yapımı. Dakota Fanning büyümüş ve çok başarılı bir oyuncu olmuş. Zaten çocukken de iyiydi ama artık tammm olmuş. Filmin konusu şöyle : Lösemi olan genç kız tedaviye devam etmeme kararı alıyor ve son isteklerinin listesi var onları gerçekleştirmek istiyor. Ve liste peşindeyken karşısına Jeremy Irvine çıkıyor ve aşk başlıyor.



Dr.Seuss The Cat in the Hat adlı 2003 yapımı filmden hatırlıyacaksınız. Dakota bu tatlı kız.




Filmi mutlaka sinemada izleyin demem. Ama DVD si alınıp şöööleee evde doya doya ağlayarak seyredebilirsiniz derim. Benim sinemada tek başıma olmamın verdiği rahatlıkla bir ağladım bir ağladım kiiii.
Hem ağlıyorum hem de bir yandan elimle koltuğun koluna tak tak yapıp "allah korusun" diyorum.
Hani sıkıntılıydım ya bayaaaa iyi oldu içim katıldı. Ağlamaktan öldüm.
Neden se şu "bucket list"ler "to do list"ler beni çok etkiliyor. Yani içimizde kalmadan tüm hayallerimizi gerçekleştirelim diyorum. Filmde Tessa kızın ismi , diyor ki : Hayat anlardan ibaret, bırakın aksın......
Hele ölüm döşeğinde "o anları" geçiyor. Offffffffff ağla ağla. Çıktığımda insanlar bana bakıyor gibi geldi. Gözler şiş ve kıpkırmızı "yazııık kimbilir ne derdi var " dediler sanırım.
Anların kıymetini bilelim. Ve hiçbir şeyi ertelemiyelim. Sonuçta hayat gerçekten kısa ve ne zaman kimin başına ne gelecek hiç belli değil. Seyredin , oyunculuğu takdir edin , ağlayın ve anların kıymetini unuttuysanız hatırlayın. Ben daha ne diiimmmm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder