29 Nisan 2013 Pazartesi

FINALLY ........ FIIINALLYYYYY



Şarkı sözü :


Finally it happened to me
Right in front of my face
And I just can not hide it.
................
My feelings can't describe it....
I just can not hide it.............
Fiiiinalllllyyyyyyyy...................


Ne oldu hayırdır? Demeyin daha önce çıtlatmıştım. Benim senelik rutiiiin kaçışım gerçekleşmek üzere.
Bu yüzdendir ki Finally yi bağıra bağıra söylemek geliyor içimden. Heee unutmadan Finally gidince aynenn yukarıdaki gibi olacağım.



Bu kurala da uyacağım. Hiiiiç görmediğim bir yere gidiyorum Dönüşte yazı dizisi olacak ve bol bol foto ile süslenecek.


Derin'in tabiriyle " köyleri gezip geleceğim" ama güzel köyler. Mevsim de güzel.



Hem de sonunda bunu dememek için...... Kuralı bozmamayı ve nazara gelmemeyi bekliyorum.(İstiyorum) Nefes almaya ........ kaçamak yapmaya .............. kız kıza........... Daha ne olsun Allah bereket versin .......
Darısı mı tüm isteyenlerin başına........... Pek bi kocakarı lafları oldu ama olsun heyecanıma verin...... Sonra ben kendime gelirim..........

1 yorum: