15 Temmuz 2013 Pazartesi

No comment

İki tane bilmecem var dı hani. Oralı olan çıkmadı ama ben yine de sözümde durup cevapları vereyim.

1) Çocuklar üçüz................
2) Bir dakika önce..................

Son bir tane daha soruyorummmmm:

Çiftçinin ırmağı kayıkla geçmesi gerekiyor.Yanında da 1 tavuk 1 tilki ve 1 çuvalda darı var.Kayık her seferinde yalnızca birini yanında götürebileceği büyüklükte.
Darı ile tavuğu yalnız bırakamaz .......tavuk darıyı yer.
Tilkiyle tavuğu yalnız bırakamaz..........tilki tavuğu yer.
Çiftçi hepsini sağ salim nasıl karşıya geçirebilir?


Bunun da cevabı yarın. İlgilenen olmadı ama ben yine de paylaşayım diyorum ve bir kitap öneriyorum.
Einstein Bulmacası Aklınızın sınırlarını zorlayacak bulmaca ve paradokslar Yazar Jeremy Stangroom

Bencee eğlenceli bir kitap. Bazı paradokslar beni sinir etse de okunulası......... İlk sorduğum Einstein bilmecesini çözerek % 2 de olduğumun huzuruyla ukalalık ediyor gibi gözükmek istemem bu sadece zevk meselesi............ Hani seven varsa alsın diye.....



Yani bu söze ne denir.....................Rest in peace..............

Bilmece ve Einstein a methiyeden sonra fıkra gibi bir hikayem var:
Efendiiimmmm benim bir kızım bir de oğlum var. Kızım gençkız 12 oğlumsa 8 olacak ama geçen seneden beri 9 um der durur. Oğlum komik bir çocuk. Tek hayali NBA de oynamak. Basketi seviyor ve bir takımda geçen sene tüm kış haftada 2 antreman yaptı ve baskete aşık. Geçenlerde bir anda NBA konusunu açtı ve kararını beyan etti :

Benim NBA işi kesin olacak anne ama 3 şey yapmalı dedi. Bu 3 şey olursa insan NBA de kesin oynar dedi.

1 - İyi ingilizce sonuçta Amerikada yaşıyacağım için lazım olacak ve benim ingilizcem kötü geliştirmeliyim.
2 - Basket oynamak hem de iyi. Ehh ben baskette iyi olduğuma göre bunu geçelim.
3 - Ben biraz beyaz tenliyim ya biraz yanmam lazım...................

Aklıma geldikçe hala gülüyorum. Benim tatlı beyaz basketçim zenci olmadan hayallerini gerçekleştirebilsin. Tüm çocukların hayalleri gerçek olsun. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder