12 Temmuz 2013 Cuma

Sıcaklar........ Şehir ............. Kaos.............. Istanbul



Taksim Gezi olayları canımızı sıktı. Ama aslında çok ta sevindik. Anladık ki şu meşhur % 50 sessiz....... ama provokatörler dolu elleri palalı cani hain insan demeye dilim varmıyor denen bir türden. Ama o geriye kalan % 50 var ya hani şu apolitik olduğunu düşündüğümüz kesim. İşte onlar ayaklandı. Hakkını aradı sokaklara döküldü. Çapulcu dendi.... Hakarete uğradı şiddet gördü ama diren di... ve direnmeye devam etti. İşte bu beni çok mutlu etti. Sesini çıkartmaktan korkmayan geleceğine sahip çıkan Türk gençliği Atatürk'e yakışan Türk gençliği onlara ne kadar teşekkür etsek az . Onlar sayesinde üzerimizden ölü toprağı kalktı. Silkelendik... ve umarım hani hep diyorlar ya "sandık ta cevap verin" diye işte o sandıkta cevap vereceğimiz için.
Ben keyifli keyifli birşeyler bulup yazarken yazamaz oldum. Yeni yeni yazayım diyorum ama olmuyor.
Bari komik bir kaç foto paylaşayım da ısınayım dedim.............






 Şaşı ve sinirli ............. İnsana benzemiyor mu?




 Maymun işte ............... Bu da arsız bir çocuğa?





Nesli tükenmek üzere enteresan..................Bunu insana benzetemedim işte.

Neyse şu günleri atlatalım ............. gerisi gelir. Ölen direnişçilerimiz çapulcularımız için ailelerine sabır diliyorum. Mekanlarının cennet olduğuna ise eminim .... Sonuçta hepsi hakkını arayan gencecik çocuklardı.
Yaralanan, gözünü kaybedenler için acil şifa ve sabır diliyorum. Biliyorum ki onların, yakınlarının ve biz geriye kalan çapulcuların bedduaları yerini bulacak. İlahi adalet varmış diyeceğiz. Eminim az kaldı..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder