4 Aralık 2013 Çarşamba

Green Art

Green Art son dönemde iyice öne çıktı. Green Art ne demek ? Doğal malzemelerle sanat yapmak, kimyasal yada doğaya zarar verecek malzemeler kullanmamak. Ben doğayı sevelim koruyalım diyorum ama şu son dönem organikçi çılgınlardan olmadım. Bana göre körü körüne organikçi olmak imkansız. Eğer o imkansızı başarabilenlerdenseniz başarılı ve inatçısınız demektir ama bir de hayat sizin için biraz zor da demektir. Bu zorluk hem maddi hem de manevi tabii. Neyse organikçilere de selamlar ama benim asıl derdim doğayı ve sanatı sevenlerle ..............
Doğayı seven masif mobilya aşığı birisi olarak ben sizi Green Art sanatçısı olarak iyi bir örnekle tanıştırmak isterim  :






Nice to meet you Mr.Jaehyo Lii Umarım siz de çalışmalarını beğenmişsinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder