8 Aralık 2013 Pazar

Pazar sabahı eğlencesi



Grand Hyatt İstanbul Otel'de bu sene düzenlenen IWI Christmas Festival bugün gerçekleşti. Sıkı takipçi olarak açılış saatinde kapıdaydım. Bu sene nedense öyle çok keyifli gelmedi bana. Alacak bir şey bulamadım. Sadece bir takıcıyla tanıştım o da Caddebostan da atölyesi olan tatlı bir hanımdı. Bakınıp bakınıp alamadım yoğun du. Klasik ben olarak öyle kovalaklık yaparken alışveriş yapamıyorum benim için huzur ve sukunet lazım keyifli alışveriş için.
Bari yiyecek standlarından birşeyler alayım dedim onlarda bu sene sönük geldi bana sonra amaaan yılbaşı meçhul , şimdi onlar eve gidene kadar kokuşur ,  hiç taşıyamam gibi mazeretler sıralayarak almadım.
Sonuç kaçırdınız mı yoksa oradamıydınız bilemem ama keyifli bir pazar sabahı geçirdim diyebilirim. Ben müthiş bir limon marmelatıyla tanıştım. Sonra brezilyalı i-na-nıl-maz bir puding le tanıştım. Harika bir yılbaşı hediyem oldu sedef bir buddha bileklik aşık olduk birbirimize ve o bana söz verdi 2014 müthiş geçecek.

Hepimiz için çok keyifli ve güzel bir yıl olsun.Ben başka ne diyeyim ..... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder