4 Aralık 2013 Çarşamba

"Tamam mıyız?"



Dün uzun zamandır özlediğim yönetmen Çağan Irmağın son filmine gittim. "Tamam mıyız ?" Şimdiye kadar seyrettiğim filmleri beni çok etkilemişti bunda da aynı etkiyi bekledim ama olmadı. Yanlış anlaşılmasın film çok başarılı ama bence bir önce ki filmin başarısının üzerinde değil . Çağan Irmak için vasat ama pisaya için üstün bir film diyeyim.
Hikaye pek kimsenin dokunmak istemediği iki uçtan geliyor. Yani varlığından haberdar olup "etkile sütlüye karışmayalım " denilen cins. Anlıyacağınız türünün az ama iyi örneklerinden birisi.

Film de Temmuz karakterini  Deniz Celiloğlu canlandırıyor. Onu şuradan tanıyabilirsiniz Kanal D de yayınlanan Çalıkuşu dizisinde ki antipatik doktor Selim. Bu filmde ben ce yıldızı parlamış. Çok beğendim. Onu daha iyi tanıtmak için kanal D nin kendi sayfasından alıntı yapacağım :
1986 Bulgaristan doğumlu. 3 yaşında ailesiyle Türkiye'ye geldi. 13 yaşında tiyatro yapmaya başladı. Mimar Sinan Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü mezunu. Bu ana kadar çok sayıda tiyatro oyununda görev aldı ve hala almaya devam ediyor. Kanal D'de yayınlanan Kanıt adlı diziyle televizyonda da oyunculuk yapmaya başlayan Celiloğlu, ilk sinema deneyimi de olan ‘ev’ filminin ardından bu sezon gösterime girecek olan "İçimdeki Balık" ve "Tamam mıyız" adlı sinema filmlerinde başrol oynadı.

Diğer karakter ise yine Kanal D de yayınlanmış olan "Öyle bir geçer zaman ki " nin yakışıklı ve asi abisi Mete yani Aras Bulut İynemli. Dizi de kendini ispat etmişti bu filmde de onaylatıyor tekrar. Onun da vikipedi den aldığım biyografisi şöyle :

Aras Bulut İynemli (d. 25 Ağustos 1990) Ağabeyi tiyatrocu, ablası da ses sanatçısı olan Aras Bulut İynemli, Beşiktaş Anadolu Lisesi mezunudur ve İTÜ de uçak mühendisliği okumaktadır. Patos reklamında da oynayan İynemli, başka bir reklam filminde İtalyan futbolcuyu canlandırırken Yönetmen Zeynep Günay Tan'ın dikkatini çekmiş, Öyle bir geçer zaman ki dizisinin deneme çekimlerine çağrılmış ve deneme çekimlerinde başarılı olmuştur. Aras Bulut İynemli, Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisinde Mete karakterini canlandırdı.
2012 yılında çekimleri tamamlanan, 2013 Mart ayında gösterime giren Mahmut ile Meryem filminin başrolüdür. Ancak filmde Aras Bulut İynemli'nin oyunculuğu birçok eleştirmen tarafından beğenilmemiştir. Oyuncu son olarak Muhteşem Yüzyıl dizisinde Şehzede Beyazid karakterini canlandırmaktadır.

O çok iyi bir oyuncu. Umarım her zaman doğru projelerde yer alır ve çok başarılı olur. Bir de unutmadan vikipedi den aldığım metin de oynama yaptım : Türk dizi oyuncusu diyor du. Ben sildim ben ce o iyi bir oyuncu. Sadece dizi oyuncusu demek onun oyunculuğuna hakaret olur ben ce.
Film bu iki karakter etrafında dönüyor zatten toplam 6 oyuncu var ve hepsi birbirinden iyi isimler ve oyuncular. Başrol oyuncularının oyunculuk hayatlarının başında olup çok başarılı olmaları beni gelecekte seyredeceğimiz Türk filmleri için ümitlendiriyor diyebilirim. Bu filmde ise Senarist ve yönetmen olarak ta Çağan Irmağı görünce haklı olarak beklentileriniz yüksek oluyor.
Acizane benim tavsiyem şudur ki bu filme gidin. İyi oyuncular ve keyifli bir film sizi bekliyor. Artık Türk filmlerinin çoğu kaçırılmaması gereken cinsten filmler oluyor ne mutlu bize.
Not :
Filmde oyuncuların adlarını yanlış yazmıyayım diye beyazperde.com a danıştım ve hatta poster fotosunu da oradan aldım. Ama hikayeyi okurken anladım ki bu sayfa admin i filmi seyretmemiş yada anlamamış. Benim için bu bir işaret oldu. Şöyle ki  zaman zaman yerli filmler için google a sorduğumda ilk sıralarda karşıma çıktığından okuduğum bu sayfa dikkatli yayın yapmıyor. Yani bugünden itibaren tarafımca okunmayacak. Olur da merak edip konuyu oradan okuyacak olursanız bilin ki Temmuz adlı karakteri terk eden bir kız değil bir erkek. O aşk acısı çeken bir eşcinsel.
Tekrar söylemem gerekir Çağan Irmak iyi ki varsın Türk sinemasının en iyilerinden birisisin ve her filmini hayranlıkla izleyen bir takipçinim. Eğer siz okuyucular onu sevenlerdenseniz size instagram hesabını da tavsiye edebilirim çok güzel fotgraflar yayınlıyor. İyi gözü olan çok iyi bir sanatçı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder