20 Kasım 2010 Cumartesi

Huzur...

Bayram tatilini fırsat bilip İstanbul 'dan KAÇTIK.Son anda verilen bir kararla Bodrum yolculuğumuz başladı. Yolculuk arabayla ve iki çocukla olunca korkutucu gelse de gayet keyifli geçti . Hava tam seyahat havası yani ne sıcak ne soğuk. Uzun süren yolculuk bittiğinde kendimizi terk edilmiş kimsesiz kalmış ama çooookkkk huzurlu bir cennette bulduk .  Hava genelde parçalı bulutlu ve ara sıra yağmurluydu.
Bodrum bu tatilde içten içe benimle konuştu.  Sadece ben duyuyorum sandığım için kendimi ayrıcalıklı hissettim . Günlerce bana : İyi ki gittiler , İyi ki gittiler . dedi . Doğa da konuşuyor uzun uzun OOOOHHHHHH diyor du . Kalabalık o kadar çirkinleştiriyor ki Bodrum'u İYİ Kİ GİTTİLER .
Yukarıda ki resim de sezonda bana göre vıcık vıcık ama kimilerine göreyse cıvıl cıvıl olan Türkbükü OOOOHHHHHH diyor . Doğa kendini dinliyor , arındırıyor  ve güzelleştiriyor. İnanması güç ama güzelim koyda bir tane tekne yok . Koya giren tekneler sadece balıkçılar onların da en büyüğü 6-7 mt. Motorunun  sesi ise kuşlardan sonra sessizliği bozan tek ses . Ben gittim şarj oldum geldim . Bodrum  kalabalık bastırana kadar şarjda . Tavsiye : Kendinize bir iyilik yapmak isterseniz bir geceliğine de olsa Bodrum ' a kaçın ve OOOOHHHH deyişini dinleyin . Pişman olmayacaksınız .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder