28 Kasım 2010 Pazar

Gittim, gezdim, geldim ...



Bugün Contemporary Istanbul'u gezdim . Giderken yolda polis kaynıyordu .Sonradan çıkışta öğrendik ki Cumhur Başkanımız gelecekmiş o hengame ondanmış . Pazar olması ve son günü olması yüzünden kalabalıktı.
Bu kadar sanat sever olması hoşuna gidiyor insanın hatta keşke daha fazla mereklısı olsa diyor , iç geçiriyor .
Bir sanat sever olarak , Cont.IST 'un sıkı takipçisi olarak acizane yorumlarımı bilgilerinize sunuyorum .
Geçen seneye nazaran bu sene beni çok tatmin etmedi diyebilirim . Yabancı katılımcılardan çok etkilendiğim iş olmadı . Ama bu sayede uzakdoğulu sanatçılarla tanışıyoruz . Bu sene Kore'li bir sanatçının kağıt işlerinden etkilendim . Bir ara yaşlanıyorum dedim kendi kendime , sebebi ise bazı işlere beğenerek bakarken -ne fena toz tutar ve nasıl temizlenir . diye düşünmem di. De'ja' vu hissettim ,geçen sene ki yerlerin de aynı işleri görmek hoş olmadı . Şahin Paksoy ve Doğan Paksoy'u aradım bence onlar olmadan olmaz . Bizim sanatçılarımızdan katılanlardan en çok bir Melis klasiği olacak ama Adnan Turani ve Komet beni en çok etkileyenler oldu .


Bu çalışma ben de hemen bir milli sorunumuzu hatırlattı  hem de gülümsetti . Evet bence  isteyen istediği gibi paket etsin kendini .Hatta bu çalışmadan da esinlenebilirler . Günümüz kadınlarını çağrıştırdı bana cıvıl cıvıl ve extra dikkat çeken .......: )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder