24 Kasım 2010 Çarşamba

Tabelalar

Genelde tabelalara daha önce hiç gitmediğim bir şehre gitmişsem bakarım. Normalde benim dikkatimi çekmezler. Yurt dışından ihtiyaçtan yada meraktan takip etsem de İstanbul'da pek bakmam. Ama tabelaların amacı uyarmak olsa da komedyen olanları da yok değil. 
Bayram tatilinde annemler  GAP turunda bir Tekel Bayii tabelası  yakalamış. Bayiinin ismi "GEL DE İÇME TEKEL BAYİİ" Komik milletiz, dükkan sahibi müşterileri coşturmak yada ...a getirmek için gayet yaratıcı. Ama durum bazen de traji komik  oluyor . Kendine fazla güvenen  ve sanırım genlerimizde bulunan HERBOKOLOG luktan gayet yaratıcı işler çıkartabiliyoruz. 






Yanda ki tabela milletimin zekasının ispatı . Diyor ki : "Kardeşim herhangi bir şekilde beni denetlemeye falan gelen olursa işte ispatı.  Test falan ne lazımsa yaptırdım .  (ama eminiz ki raporu yok) . Ben bana düşen görevi yaptım, uyarıyorum da . Eeee daha ne yapayım !"








Vereceğim iki örnek te USA.den onlarda ki zeka pırıltısı ise tartışılmaz. Uyarı konusunda ise daha kararlılar. : )





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder