24 Kasım 2010 Çarşamba

Kitap zamanı

Bir kitap tavsiye edeceğim. Kısa öykülerden oluşuyor. Sevdiğim bir yazar olan Yekta Kopan'dan "Bir de baktım yoksun." Keyifli bir kitap. Fark ettim ki hikaye okumayalı uzun zaman olmuş ve hikaye kitaplarını çok özlemişim. Keyifli yazımı ile Yekta Kopan bizim jenerasyon diyebileceğim bir yazar.  Yazarın kitabı hakkında yorumu ise şöyle :  "Bir de Baktım Yoksun”  benim için özel bir kitap. İnsanın  son kitabı en özel kitabı, en heyecan verici kitabı haline geliyor. Tam da işte yoklukların, kaybedişlerin, eksik kalışların, arayışların, karşılaşmaların kitabı ve bütün onların içinde renklerin, şarkıların, şiirlerin, kitapların, babaların, oğulların, eşlerin dolaştığı bir kitap  “Bir de Baktım Yoksun”   .  6 öyküden oluşuyor .
Şöyle ağır kitaplara ara vermeli diyorsanız yada okumaya uzun zamandır ara vermişseniz ve tekrar kitaplarla kaynaşmak istiyorsanız  işte size biçilmiş kaftan. Tarafımdan zevkle tavsiye edilir . Şimdiden iyi okumalar .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder