23 Nisan 2012 Pazartesi

Joy of Life.............Kids............


Bu dünyada bir kadına gelen en güzel hediye bebektir. O da şanslıysa tabii. Ama olmayanlara da bebek sevgisi vermiştir tanrı , etrafındakileri doya doya sevsin diye. Yetinemezse o sevgiyle evlat edinir kadın. Doğurmak önemli değil bakmak önemlidir nasıl olsa.
Ben mesela 2 çocuktan sonra en dokunaklı anılarımı hamileyken değil doğumdan sonra yaşadım. O anlar unutulmazlar listemde. Nasıl olsa , uzun süre her bebek hikayesi dinlediğimde sazımı elime alıp anlatacağım.
Her anlatışta o anı tekrar yaşayacağım.Böyle anılardan birisi daha dün oldu hemen paylaşayım dedim :
Bir kaç gündür hastayım yatıyorum ve benim canavarlar bana bakıyorlar. Kızım puding yaptı , kapıları kapatıp sürpriz olacak diye diye. Oğlum elinde defter dün akşam animasyon yapacak diye "adam asmaca " oynadı benimle.
İşte o oyun esnasında yine bir unutulmaz an yaşadık. Sıra Ege'deyken ------- bu bir elektronik alet dedi.
bulamadık çatladık Derin de ben de asıldık gitttiiiiii Cevabı hemen verdi Egemmmm : PİYESPİ.
Hayatınızda neşe hiç eksik olmasın ve çocuklar 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder