11 Nisan 2012 Çarşamba

Meral Okay ............Nur içinde yat..............



Huzurlu olmak lazım. Kendi kendiyle yada etrafınla savaş halinde olmamak lazım. İşte o zaman "Nirvana" yani boşuna yerde gökte aramayın. Ben buldum bildireyim dedim.
Bir de hayattan keyif almak lazım Fazıl Say dinlemek lazım. Okumak lazım. Meral Okay a üzülmek lazım. Uzaktan , tanımadan da sevebilmek lazım. Ben bazı sanatçılar için şöyle hissederim " keşke tanışıyor olsaydım da sohbet edebilmiş olsaydım ve kesinlikle iyi bir insandır buna eminim insana ondan zarar gelmez" yani onları sanki bir aile dostu gibi görürüm ve tanışmıyor olmaktan dolayı da üzülürüm. Bu Sezen Aksu dur, Meral Okay dır, Aydın Boysan dır, Fazıl Say dır benim için . Listem çok kalabalık değildir benim. Zaten hayatımda da az ama öz insana yer vardır. Yani kuru gürültüye ihtiyacım yoktur benim , hele hele 20 senedir selam bile vermediklerimden oluşan bir facebook arkadaşları listesinin 300- 500 olmasını hiiiiç anlıyamam.

Meral Okay'a gerçekten çok üzüldüm bazı kesimlerin ise aşağılık manşetler atmasına anlam veremedim. Yahu rahmetli size ne yaptı tavuğunuza kışt mı dedi. Siz cennetliksiniz o değil mi? Yakılmak istiyorum demişti ona mı kızdınız "ben de yakılmak isterim" ve bunu senelerdir söylerim. Sizin haram günah dediğiniz şekliyle benim işe yarayan tüm organlarımı alsınlar kalanı da yaksınlar. Küllerimi eğer gitmeyi çok istediğim ve gidemediğim bir yer kalmışsa dünya da oraya birazını da denize serpsinler. 
İnsanları tercihleri ve düşünceleri yüzünden yargılamak size düşmez siz önce kendinize bakın 4 karı alıp çocukla evlenmeyi düşünen bir zihniyet evdeki helaliniz kenarda dursun  sokaktaki başı açık sizi tahrik etsin , ölünün ardından şerefsizin önde gideni olun ileri geri konuşun sonra da siz dindar ve cennetlik olun.
Pehhhhhhh eminim olursunuz.
Biz başı açık iyi kalpli , dini inancı her ne olursa olsun olan kesim var ya ölüye saygımız vardır. Onun için "Nur içinde yat tatlı insan , mekanın cennet ve sevgilinin yanı olsun."
Dayanamadım yazmalıydım tadınızı kaçırmış olabilirim ama yazmalıydım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder