21 Mart 2013 Perşembe

Andrea Bocelli


 Daha önce örnekleri oldu mu ? bilmiyorum ama bu benim için ilk ti. Portofino'da Andrea Bocelli konseri kaydedilmiş ve sinemada seyrettik. Tek kelimeyle İNANILMAZ dı. Baştan söylemeliyim eğer İtalya'yı ve Andrea Bocelli'yi sevmiyorsanız boşuna yazımı okumayın çünkü bilin ki bu blogger ikisininde hayranı aşık hatta aşık.


Efendim mekan bu. Hiç şatafat yok süs püs yok. Portofino zaten kendisi sahne...... Bu küçücük  koyda bu nokta ise o koyun merkezinde. Seyirciler hepsi çok şık elit .....Paul Anka, Michael Caine ,Ornella Mutti önde ki masalarda içkilerini yudumluyor. Arkalarında sandalyelere dizilmiş izleyici .........fonda ki binalardan ise ev sahipleri camlarından seyretmekte..yetmiyor denizde botlar da izleyici ..... Kimi dans ediyor kimi yalın ayak eşlik ediyor............ 


 Konserde misafir sanatçılar da var. Hepsi birbirinden başarılı isimler.
Film önce Bocelli'nin evinde bir röportajla başlıyor. Yanında eşi de var tatlı bir sohbet. Bir ara yeni bebekleri bile geliyor. Sonra akşamüzeri şöyle hava kızarmışken başlayan bir konsere geçiyor. Çekim inanılmaz başarılı. Manzara güzel. Biraz İtalya turizm bakanlığı sponsordur mutlaka hissi veriyor ama olsun hak ediyorlar. Çok başarılı bir konser. Ben şahsen seyrederken her parça bittiğinde oradaki seyirciye katılıp alkışlamamak için kendimi zor tuttum.
 


Orada olmayı çok isterdim. Sanırım ölmeden önce yapılacaklar listeme İtalya'da Bocelli konseri izleyi de ekleyeceğim.
Sonuç : Eğer Andrea Bocelliyi sevenlerden iseniz mutlaka seyredin. Tanımıyorsanız yine mutlaka deneyin "iyi müzik ilaçtır" unutmayın.
Bir de unutmadan Andrea Bocelli şarap gibi adeta .Her geçen sene daha da yakışıklı oluyor.
Aşk ve müzik .....  Sonuç ortada ...
Umarım seyreder ve seversiniz. Enjoy...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder