2 Mart 2013 Cumartesi

Gérard Depardieu / The Master

La téte en friche / 2010
My afternoon with Margueritte
Gérard Depardieu



 
Bazı filmler atlanır. Yani gereken ilgiyi görmez. Bizim median birkaç bilir kişi neyi layık görürse o haber olur, gerisi kaynar gider. Hele hele eğer sizin özellikle takip ettiğiniz ve hayranı olduğunuz bir sanatçı değilse tam kaybolur gider.
Ben de şimdi atladığım filmlerden birinden bahsetmek istiyorum. Gérard Depardieu hayranıyımdır çok severim. Benim için iyi aktörlerden birisidir ve her filmini seyretmişimdir. 2010 yapımı olan bu filmini kaçırmışım yeni seyrettim.Burada sinemada oynadı mı bilmiyorum ama kaçırmayın derim.




Bazılarına ağır ve sıkıcı gelebilir o yüzden önceden söylemem lazım. Film bir kaç mekanda geçiyor , yaşlı insanlar var ama kelimelerin arasında kaybolmayı seviyorsanız yani kitap okumayı sevenlerdenseniz işte o zaman anlaşabiliriz. Cahil bir işçi 50 li yaşlarda sevgisiz büyümüş ama sonunda edebiyatla tanışıyor ve hayatında yepyeni bir sayfa açılıyor.
Yani sonuç olarak derim ki şöyle havalar ısınmadan yağmurlu soğuk bir günde çayınızı demleyin ve kurulun bu güzel filmin karşısına. Hiç pişman olmayacaksınız ve içiniz ısınacak. Enjoy :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder