22 Mart 2013 Cuma

Stand Up Guys






Stand Up Guys 2012 Benim için kenarda köşe de kalmış ve yine seyretmediğim bir film daha........... Sinemalarda oynadı mı onu bile bilmiyorum. Oynadıysa duymamış olmam benim ayıbım sorry.
Al Pacino hayran olduğum aktörlerden biridir. Az önce filmlerinin listesine baktım da Tv filmleri ve ufak dizileri hariç seyretmediğim sinema filmi neredeyse !!yokmuş. 
Bucket List tadında ( ne alaka diyebilirsiniz) Yani yine anafikir şu : Hayatta ne yapmak istiyorsak öyle yada böyle bir yolunu bulup yapmalıyız.
Oyunculuk tartışılmaz. İki üç mekanda geçen ve sadece 24 saatlik bir hikayesi olan bir film. Ama ben ce bir başyapıt. "Seyredilmeliler" listesine giren bir film.



Al Pacino oyunculuğu benim için tartışılmaz, müthiş bir aktör. Girdiği karakteri öyle canlandırıyor ki insan filmin sonunda onun gerçekte kim olduğunu unutuyor. Aklında sadece o karakter kalıyor. Christopher Walken genelde ağır filmlerde soğuk karakterleri canlandırır bu filmde de öyle sayılır ama o da müthiş. Hele sadece 5- 10 dk. rol almış olan Alan Arkin var ki o da harika.


Hayatları boyunca pis işler yapmışlar ama şu son 24 saatleri seyirciye onları kötü adamlar olarak değil de yaşama sevinci olan delikanlılar olarak tanıtıyor. Bazı yerlerinde güleceğiniz, akılda kalıcı bir film. Seyretmeli derim. Enjoy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder