11 Mayıs 2013 Cumartesi

DARICA HAYVANAT BAHÇESİ



Ege'nin okul gezisiyle Darıca Hayvanat bahçesine gittik. Daha önce bir kaçkez ziyaret etmiş olmama rağmen farklı ve çok güzel geldi. Arazi gayet büyük hayvanlar da bir çok cins olunca çok keyifli bir yer olduğu söylenebilir. Biz biraz hızlı tur yaptık bu yüzden pek tatmin edici değil di. En kısa zamanda tekrar gideceğiz.
Ben grubun arkaında çocukların hepsinin gruptan kopmadığına emin olmak için gözlemcilik yaparken şempanzelerin önünde olan çocuklar eğlenerek çığlıklar atmaya başladı. Kendi kendime "şimdi niye bağırıyorlar hayvanlar rahatsız olacak" dedim. Ön tarafta olan bitenden haberim yok tuuuuu
Sıra bana geldiğinde kollarıyla bir ipe asılmış benden 60-70 cm uzağımda duran sanırım ergen bir şempanze bana tatlı tatlı bakıyordu. Ben de " sen çok tatlısın çok güzelsin " gibi şeyler söylerken onaaaaa
Yüzünde ki gizli tebesümle .............. Beni baştan aşağı ıslattı t-shirt falan sırılsıklam oldu.
Meğer eğlence olsun diye ağızlarına su alıp böyle ıslatırlarmış. Ege yanıma geldiğinde iiiiiiii şempanze tükürüğü diye dalga geçti. Çok güldük. Bütün gün ıslak gezdim.
Diyeceğim şu ki haberiniz olsun böyle bir espri anlayışları var. Kimbilir belki de içinden "şuna bak koca kadın gelmiş bana canım tatlım falan diyor.ne komik" diyordu.Maymun işte ............şempanze ne olacak.......:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder