2 Kasım 2013 Cumartesi

WILD WILD THING..........

Evet çok doğru "hepimizin içinde vahşi birşey var" Ben bunu trafikte anladım. Eskiden trafikte yol vermeyen ve ara gazı verip üstüne üstüne kıran sapıkları yada delileri anlamazdım.
Ama meğer benim de içimde onlardan varmış. Zor tutuyorum "henüz" ama bir bıraksam neler yapacak kimbilir.
Genelde kendimi hep " ahhh ben de şöyle 2.el bir tahoe jeep olacaktı daaaaa " derken buluyorum. Karşımdakinin tamponunu ne hale getirebileceğim yada o sevimsiz suratının altında ki kapıyı nasıl içeri göçerticeğimi hayal ediyorum.
Trafik deli dolu deli............. Hele benim gibi uzun yol şöförüyseniz..............Keşke kamyon şöförü demek isteseydim onlar en azından trafikte pek kalmıyor ve hep şehirler arası güzel doğa manzaralarıyla yol alıyor. Ama bennnn öyle mi.............Normalde yarım saat hadi bilemedin 45 dk lık yolu 3.5 saatte aldığım oluyor. Elimde belediyenim trafik bilgilendirme uygulaması açık ve kırmızı görünce alternatife kaç kaç kaççççç
Biliyorum ki yolumda kalsam daha iyi olur ama dayanamıyorum trafik aksın istiyorum ve kaçıyorum.
Hatta bazen bana yol vermeyenlere " versen ölür müsün, boyun mu uzadı yada sen benim nerelerden beri bu halde geldiğimi biliyormusun ?"  demek istiyorum.
Sözün özü şudur ki siz si olun trafikte kimseye bulaşmayın ya zaten delidir yada benim gibi delirmesine ramak kalmıştır.
Huzurlu ve mutlu, trafiksiz bir haftasonu diliyorum...................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder