5 Ocak 2011 Çarşamba

2011

Yeni yılda koruyucu meleğiniz hep yanınızda olsun. Hep mutlu olun. Bence en güzel dilek bu "mutlu ol"
Yoksa insanın sahip olmayı istediği şeyler saymakla bitmez. Ben geçen sene çok komik bir şekilde tecrübe ettim. Bir meditasyon grubuyla beraberdik seneyi kaparken uçan beyaz balonlara dilekler yazılacak ve  bırakılacaktı. Ben balonuma son ana kadar eklemeler yaparak onu çok komik hale getirdim. Üzerinde yok yoktu. Ama sadece ben değil herkesin ki görülmeye değerdi. Kendimi, ailemi, eşimi dostumu derken neler ekledim neler.  Liste yapmaya başlayınca bitmez. O yüzden en güzeli "mutlu ol" Nasıl olacaksan ol. Seni ne mutlu edecekse o gelsin başına. Hepimizin başına.......

Yeni yıla bir tarif vererek başlıyalım istedim. Benim BAKING tutkum bilinir hele tatlılar beni daha çok cezbeder. Ehhhh doğal olarak vanilya ayrı bir yere sahip benim mutfağımda. Ama şu kabuk yokmu hem bulması zor hem biraz pahalı. Bu yüzden kendi vanilyamızı kendimiz yapalım dedim. İşte reçete :

- 6- 7 çubuk vanilya
- 2 cup votka

Çubukları boylamasına kes çekirdekleri ez hepsini votkanın içine kat. Cam bir kavanozda 2 - 3 hafta beklet.
Ama sık sık kavanozu çalkalamayı unutma. Ne kadar çok vailya kullanırsanız ve ne kadar çok bekletirseniz o kadar çok aromaya sahip olursunuz ki bu da kullanırken kolaylık sağlar. daha az damlatıp çok esans elde etmiş olursunuz. Şimdiden ellerinize sağlık , vanilyanın keyfini çıkarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder