22 Ocak 2011 Cumartesi

ÖZÜR

Ben kronik bir bağdat caddesi hastasıyım.Burada doğdum büyüdüm. Bana göre boğazda yalı yada şöyle tabak gibi manzarası olan bir çatı dublexte falan oturamayacaksam caddeden ayrılmamm. Derdim..............
Taa ki bugüne kadar. Biraz uzanamıyacağı ciğere laf atmak gibi olmuş zamanında ki söylemlerim. Yaşayabileceğim bir yer daha buldum. Kemer country. Kuruluşunu bilsem ve hatta mal vermiş olsam da bugüne kadar gitmemiştim. O nee cennet. Site yaşlanmış oturmuş herkesin bahçesi sanki 45- 50 senelik olmuş. Hemde öyle sunni peysaj mimarı yapmış gibi değil hepsi başka güzel. Yani ilk iki alternatiften sonra orada oturmaya karar verdim. Oturanlar güle güle otursun.(Bu arada diğer sitelerin hepsi halt etmiş.En güzeli Kemer)Yazımın başlığı özür evet özür diliyorum haksızlık etmişim yok çok uzak yok oralarda hayatta oturamam. Şimdi itiraf ediyorum bal gibi otururum keşkeeeeeeeeeeee

1 yorum:

  1. seni neresi mutlu edecekse allah onu versin sana .senin gibi güzel kalpli birisine allah her istediğini er geç verir .her nerede oturursan otur sahip olduğun güzellikler hep seninle olacak.seni çok ama çok seviyorum.

    YanıtlaSil