10 Ocak 2011 Pazartesi

Sanatçı !

Ben Tv da seyredebileceklerimiz ile ilgili konuşunca ukalayım. Bildiğiniz kılım yani , öyle herkesin seyrettiği diziler benim hiiiiç hoşuma gitmez ve hatta zaman kaybı olarak görürüm. Bu yüzdendir ki genelde televizyondan aptal kutusu diye bahs ederim. Bu ukalalığımın altında öyle müthiş bir sinema tv. kültürü falan yatmıyor. Yani İstanbul film festivalini senelerdir hiç bir işi kaçırmadan seyreden, kimsenin adını bile duymadığı yönetmenlerin soğuk, yavaş, sanat sanaaaaat diye bağıran (bana göre iç bayıcı) filmlerin hayranı değilim. Benim fikrim acizane.... Ne diyeyim zevk meselesi işte sevmiyooorummmm şu TV yi hele hele şu dizilerimiziiiiiii. Zaten benim sevipte seyrettiğim diziler kısa sürede raiting düşük diye kaldırılır.
Senelerdir tartışılır şundan bundan oyuncu olur mu? diye. Son kararları olur bal gibi olur. İşte böyle düşünenlere şamar gibi bir cevap olmazzzzz olamıyor anlayın artık. Kandırılıyorsunuz, kazıklanıyorsunuz onlar sadece OYUNCUCUK  olmaya çalışıyor. İşte size bir kaç saniyede, konuşmadan, genelde çok az insanımızın sevebileceği müzikler eşliğinde oyunlar ve oyunculuklar. Bence Sanat bu, Sanatçı bunlar.(Tiyatrodaki Devlet sanatçılarımızı tenzih ederim.) Seyredin kararı siz verin........http://www.nytimes.com/interactive/2010/12/12/magazine/14actors.html#index

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder