10 Ocak 2011 Pazartesi

KAYROPRAKTİK MUCİZESİ

Bu deneyimi paylaşmazsam olmaz. Sakın yanlış anlaşılmasın şahsi hiçbir çıkarım yok , komisyon falan almıyorum yani. Ama gerçek bir mucize. Bir kere benim gibi son ana kadar doktora gitmeyip, gidincede kontrole gitmeyi mutlaka atlayan ve hatta "bizim köyden daha kar kalkmadı ki." diyerek dalga geçen. Verilen ilaçlar genelde kutu bitsin dense de 3- 4 tane alınıpta sorun ortadan kalkınca bırakan laubali' bir hasta yı bile terbiye edebilen bir mucize.
Efendiiiiim başıma gelen olay şöyle gelişti bir 1,5 ay önce bir sabah yataktan kalkarken bel ağrısı beni mahvetti. Hele hele sabah 6:00 da kalkması gereken bir insansanız başınıza gelen bu sancılı hal ne kadar çekilmez olur tahmin edin. Neyse kıvran, kıvran, kıvvraaaannnnnnn haftayı tamamladık ha geçti ha geçecek ama yok geçmiyor. İşi iyice şımarıklığa da vurdum yaşlandıııım diyerek geziyorum. Ama sonunda kardeşimin bir arkadaşı gitmiş enteresan bir şeymiş tam benlikmiş gibi şeyleri duyunca 1- 2 gün daha bekleyip paşa paşa randevumu aldım.
Doktorum benim tabirimle "hastasının gözünün içine bakan ve hastasıyla TÜRKÇE "latince değil" konuşan bir doktor" Yani daha başlamadan ben iyileştim. Sonra belimde ki sorunu anlattım bir film lazım dedi .Hemen aşağıya indik klasik rontgen çekildi. Artık omurgamın tamamı elimde doktoruma çıktım. Enteresan muayene masaları ve taburesi var hepsini istasyon istasyon gezdik. Filmde sorunumu anlattı en sonunda V şeklinde ortası boylu boyunca delik olna masaya yüzü koyun yattım. Doktorum iki elinin sanırım baş parmaklarının kökü diyebileceğim yerleri ile kalçama 2 sn. lik basınç uyguladı kalkabilirsiniz dedi.
Kalktığımda ağrı gitmişti. Başkası anlatsa abartıyor hiç imkan var mı ? Az önce iki büklümdü derim. Ama yooook ben yaşadım. MUCİZE.
Biraz sızınız olabilir bugün çok normal bir de eve gittiğinizde uyku hali olabilir korkmayın oda normal dedi doktorum. Eve gittim öğleden sonra 3 gibi salonda kanepe de ölü gibi uyudum kızım okuldan geldi kapıyı zor açtım uyku devam sonra oğlum geldi kızım onu indi aldı ben hala salonda bir ceset. Sonra 5 gibi dikildim. Sanki hiçbirşey yaşamamışım ne ağrı ne sızı. Bugün tedavim hala sürüyor kalçadaki sorun çözüldü sırtımın ortasında kayma ve boynumdaki düzleşmeyi de tadavi edeceğiz. Bunun sebebi diğerleri benim hayatımı şu anda etkilemese de ileriye yatırım sağlam omurga organların da iyi çalışmasını sağlıyor. Bu da benim en ciddi tedavim oldu. Bırakmadım ve işim bitene kadar da bırakmaya hiiiç niyetim yok.
Sigorta yaptırıyorum kendime, omurgama .
Yani günün özlü sözü mü desem, yazımın anlam ve önemimi desem bilmem ama "Kayropraktik işe çooook yarıyor" haberiniz ola.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder