14 Mart 2011 Pazartesi

COME ON, CHEER UP .............

Bahar geldi eeee hadi silkelenelim şu kış havasından . Uzun zamandır tarif vermediğimi fark ettim biraz fotolara ve tavsiyelere boğacağım sizi . Mutfakta yenilik beni neşelendirir, sizi de neşelendirmesi umuduyla . Önce bir reklamla başlıyacağım  (adam dürüst ) :


Yani yak'ınim (üff beceremedim hamili karttaki yakıniiimi yazmayı, anlayın artık) olan hanımlar sanmayın ki sunumlarımı yapıp sizleri çağıracağım , ben sadece yol gösteriyorum yapın beni çağırın . Ben yorgunum daha üzerimden atamadım kışı haberiniz ola . Anlıyacağınız yukarıdaki dürüst satıcı gibiyim . : ))


Acatip kolay ve sevimli değil mi ? Kids will love .....



Hafta sonu bir partide muadilini yaptı Derin çok sevimli .


İşte bunu mutlaka yapacağım bu yaz......Çok sevimli bence ...........



Bahar geldi hanımlar saksılar bizi dikim için  bekler . Çiçek seçip alana kadar ekmeye başlamadan önce bu saksılar daha kolay hemde yenilebilir . Çok hoş sürpriz muhallebi üzeri bisküvi kırıntısı , naneyle süslenmiş . Şııııııkkkkkk........



Daha kolay ve lezzetli bir tarif veremiyeceğim soorrrrrryyyyy . Bildiğiniz milföy hamurunun arasına nutella bolca sürülür istenildiği şekilde kapatılıp fırınlanır . Bu arada üzerine limon suyu , süt ve pudra şekerinden yaptığınız beyaz sos dökülür ve servis edilir. Önemli not : Soğuk olması gerekir sos donacak .  Tatlım yok demeye değmez .........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder