4 Mart 2011 Cuma

Yasaklarrrrr........................

BLOGUMA DOKUNMA falan filan neler neler .Ne kadar sinir oldum anlatamam . Eeeeeeeeee ne oldu bugün sonunda açtııım işte. Ne o yani yasaklar yıkılması için mi konur bu memlekette ? Bir şey yasaklanacaksa bari  mantıklı bir açıklaması olsun. Yok maç yayını var.Eeeeeeeeeee o maç yayını yapanı neden fişlemiyorsun ? Onu neden engellemiyorsun. Yokkkkk biz bıçkınız ya ! pire için yorgan yakarız , kökünden kazırız bu kötülüklerin.
Bir memlekette eğer güncel paylaşım kaynakları kapatılıyor ve bu halkın iyiliği için yapılıyor deniliyor , daha sonra da kodamanlar çıkıp : eeeeee ne var canım ben de girebiliyorum ( yasak olmasına rağmen) diyorsaaaaaaaaaaaaa
düşünmek lazım hem de çoook düşünmek lazım. Yarın daha neler yasaklanır bilemem ama milletçe yasakları delmeye teşvik ediliyoruz . Bu tabii ki benim acizane fikrim kimseyi bağlamaz ilgilendirmez de.Heeee cezası olur mu ? olur sa ne olur ? bilemem. Artık olursa da örnekleri sunarız mahkemeye " baaak ne demişti you tube yasağı varken "diye. Neyse artık sayfama kavuştum ya ohhhhh.

Bugün liseden bir arkadaşım kelebek oldu uçtu. Uçtu gitti. Cennete gitti. Bu fena haberi ise facebook tan öğrendim. Lisedeyken samimi olmadığım ama yakın zamanda gördüğüm sevdiğim bir arkadaştı. Zaman zaman facebook paylaşımlarına yorumlar yapıp mesajlaşıyorduk. Bu sayfa da yasaklı olsaydı ne vefatını duyardım ne de arkasından iyi dileklerimi yollayabilirdim. Yasaklamayın şunları .Herzaman saçma sapan şeyler paylaşılmıyor bazen böyle önemli şeyleri de öğrenebilmemizi sağlıyor.
Sevgili Yasemin mekanın cennet olsun.Tüm sevenlerine de Allah sabır versin. Hele oğluna Allah yardım etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder