11 Mart 2011 Cuma

SIZE MATTERS ...........

İlgi çekmek , raiting yapmak için benim de aşağılık oyunlara başladığımı sanmayın sakın . Ama size really matters? da...... benim burada bahs edeceğim şey başka bir şeyin  size ı . Kafama takıldı ve cevap arıyorum haberiniz ola .  Lütttttfennnn yorum atın . İşte soru :


Is something important because you measure it, or is it measured because it's important? 


Gelde takılma şimdi . Ben sadece sevgi üzerine yoğunlaşmak istiyorum . Sevgimiz yada aşkımız ölçünce mi büyüyor gözümüzde , daha mı? önemli oluyor teraziye koyulunca . Yoksa ortada doğru dürüst kaale alınacak birşey yokken , çevremizin de tetiklemesiyle ölçüp biçiyoruz ve kıymet mi veriyoruz .  


Asıl sorun : Ölçme derdi nereden başladı ? Biz ne zaman herşeyi ölçer olduk .
Bunda ebeveynler ilk suçlu sanırım . Eskiden 1-2 yaşındaki bebeğe mutlaka bir gerzifon çıkıp " söyle bakalım , anneni mi yoksa babanı mı daha çok seviyorsun " demiştir . Eeee bebekte ampul ilk orada yandı . "Heeee sevgi ölçülür eşit olmaz mutlaka birini  daha fazla sevmem gerekiyor ." dedi .  
Sonra büyüdü "hangi arkadaşını daha çok seviyorsun" dediler ."hepsini " dedi .  Ama kimse inanmadı "Olur mu?  hiiiiç ,kimi kimi hadi söyle " dendi . 
Büyüdü sevgili oldu artık o bir " mezura yada tartıydı " Sevgilisine cesaret ettikçe " Hadi söyle hangimize aşık oldun . Ona da Seni seviyorum dedin mi?" gibi ezik sorular sordu.  
Ölçmeye biçmeye hiç gerek yok seviyorsan sev karşılığını tartmadan işte o zaman keyfi çıkar hayatın . Ayrıca bu sevgi sadece aşk için değil arkadaşlık içinde gerekli . Karşılık beklemeden ölçmeden sevebilmenizi dilerim herkesiiiii. 
Birileri çıkıp " ama size matters "diyecektir, haklı da . Nasıl haklı ama unutmayın her zaman karşı tarafın fazla sevmesi avantaj . O zaman 1- 0 öndesiniz hayatta. Avantajlı olmak hoş ama yine de ölçüp biçmeyin derim . Hayat ölçmekle vakit kaybedip sonucuna üzülmek yada sevinçten şımarmak için çok kısa .





2 yorum:

  1. Hadi Melis doğruyu söyle beni mi Yeliz'i mi daha çok seviyorsun?
    Kesinlikle beni yani şimdi ortadaki gerçeği saklamaya çalışıp ikinizi de deme. Bal gibi ölçer biçer beni çıkartırsın ortaya ;)

    YanıtlaSil
  2. dün akşam yorum attım ama uçmuş.Neyse soruma ciddi bir cevap arıyorum.By the way : Tabii ki birinizi daha fazla seviyorum.Önce doğanın 2 sene fazlası var ha haaaa haaaaa

    YanıtlaSil