17 Mart 2011 Perşembe

"Sole di marzo, onda di mare, pianto di donna -- non ti fidare." *

Havalar şaka gibi. Geçen hafta Derin'in koro çalışması kar korkusundan iptal edildi bu hafta servisten indi mont elinde, hırka çantada paket kısa t-shirt le . Aslında bu kadar oynaması beni korkutuyor deprem aklıma geliyor . Elden ne gelir deyip dua ediyoruz.
Sabah Japonya'daki bir müşterimize mesaj attım iyi dileklerimi yolladım . Onun mesajı çok korkunçtu : Deprem esnasında Tokyo'da bankadaymış herşey hareket ederken kıpırdamadık diyor ama sonra bitince güvenlik yüzünden bodrum katların kapıları otomatik kapandığı için arabasını alamadan evine yürümek zorunda kalmış. " Bütün Tokyo evine yürüyordu mülteciler gibi gözüküyorduk " diyor. Evi 20 km uzaktaymış ailesinden haber alamadan panik yapmadan sakin bir şekilde nasıl yürür insan anlamadım . Bence sadece Japonlara özgü bir durum bu . Bizi ise gerçekten Allah korusun düşünemiyorum bile .
Bu arada bahar geldi demiyoruz soğuk hava geri geliyormuş "deli mart "işte ne olacak Yazımın başlığı olan söz meşhur İtalyan sözü  :
* March sun, s ea wave, crying of a woman--don't trust any of them. İtalyanlar haklı hiçbirine güvenilmez : )
Bu memlekette de başka şeylere güvenilmez. Çoğu "tabii haklısın , olmamalı " gibi konuşan insanlar Bloguma dokunma kampanyasına katılmamış bile.Sayı çok az inanamadım . Kimsenin umrunda değil sanırım . İşin komik yanı blogu olan ve imza atmamış sayısıda çok yüksek . Acayip değil mi? bu çelişki . Bu millet ne istiyor anlayabilen var mı ? Ama yasakçı zihniyet çok hızlı çalışıyor DNS ayarlarını dün 4 kere değiştirdim .  Anında mahkeme kararı yazısı çıkıyor bakalım bu ayar ne kadar idare eder .  Benimle okuyacak arkadaş arıyorum arkadaşşşşş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder